مسئول امور زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد؛

آمادگی تشکل‌های مردم نهاد خواهران برای کمک به مقابله با ویروس کرونا

«فاطمه محمد میرزایی» گفت: تشکل‌های مردم نهاد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در حوزه خواهران آماده یاری رساندن به گروه‌های مختلف جهادگران برای مقابله با ویروس منحوس کرونا هستند.
کد خبر: ۳۸۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ - 16March 2020

آمادگی تشکل های مردم نهاد خواهران برای کمک به مقابله با ویروس کرونا«فاطمه محمد میرزایی» مسئول امور زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اراک اظهار داشت: نقش بی بدیل بانوان استان مرکزی در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و سال های بعد از جنگ در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، بهداشتی و ... بر کسی پوشیده نیست.

وی گفت: در این روزهای بحرانی که ویروس منحوس کرونا فراگیر شده است، در گوشه کنار استان و شهرستان ها مجاهدت های زنان را خواهیم دید و بانوانی را می بینیم که جان و مال خود را در طبق انفاق الشهدا چیده اند و یک بار دیگر با عزمی راسخ و مقاوم به جنگ می روند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با شکل گیری تشکل های مردم نهاد، از خواهران انقلابی و فعال اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی و گروه هایی از این عزیزان در قالب نیرو های پشتیبان، فعالیت خود را شروع کرده اند و اقداماتی از قبیل دوخت ماسک، آموزش مسائل پزشکی، خدمات و کمک های اولیه و تزریقات و ... را در دستور کار خود داشته و بنا دارند پشت جبهه را تجهیز کرده و به کادر محترم پزشکی استان یاری برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار