معرفی کتاب؛

«رویای بیداری»

کتاب «رویای بیداری» در برگیرنده خاطرات شفاهی «زینب عارفی» همسر شهید مدافع حرم «مصطفی عارفی» است.
کد خبر: ۳۸۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ - 16March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، کتاب «رویای بیداری» از مجموعه کتاب­‌های تاریخ شفاهی زنان قهرمان، دربرگیرنده خاطرات شفاهی «زینب عارفی» همسر شهید مدافع حرم «مصطفی عارفی» است که گفت‌­وگو و تدوین آن توسط «نسرین پرک» انجام گرفته است.

«آشنایی در راه مدرسه»، «برای یک لحظه خیلی انتظار کشیدم»، «لویزان»، «تو برای کارهای بهتری آفریده شدی»، «آواز جیرجیرک­‌ها»، «تقارنی لذت­‌بخش»، «ترسی موهوم»، «روزهای سخت در راهند»، «جنون قیصری»، «بهار فصل جدایی ما بود»، «باز همان خیابان بود»، «خواب­‌های صادقه» و «رویای بیداری» 12 فصل این کتاب است.

«زینب عارفی» در مقدمه کتاب «رویای بیداری» آورده است: پس از رفتن مصطفی، نه تنها پیوند ما گسسته نشد بلکه زندگی معنوی من با حس حضور او آغاز شد و این حضور، این همراهی در رویا و بیداری تا وصال دوباره ما در محضر خدا ادامه خواهد داشت.

بخشی از کتاب

همهه دلپذیری ایجاد شده بود. قلبم گاهی چنان تند می‌­تپید که فکر می­‌کردم هر آن ممکن است تار و پودش از هم بگسلد.

با خودم گفتم: «یعنی امکان داره حضرت آقا به خونه من بیان اون هم سرزده؟» مردی بی­‌سیم به دست اعلام کرد: «آقا می­‌خواهند تشریف بیاورند» این خبر از آستانه تحمل من بالاتر بود. احساسی که داشتم نیرومندتر از شادی بود، چیزی کوبنده و بی­‌حس کننده، خیال می­‌کردم تمام عضلاتم کرخ شده‌­اند نمی‌­توانستم حرف بزنم، بخندم یا حتی گریه کنم.

نگاهم روی عکس مصطفی ثابت مانده بود با خودم نجوا کردم: «کاش مصطفی بودی و این لحظه رو می‌­دیدی» از نگاهش خواندم: «خودم آقا­ رو دعوت کردم»

کتاب «رویای بیداری» در شمارگان 2 هزار نسخه، در 328 صفحه با قطع رقعی در سال 1397 توسط نشر ستاره‌ها و با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه امام رضا (ع) به زیور طبع آراسته شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از کتاب‌فروشی‌های معتبر در سطح کشور و یا دفتر مرکزی نشر ستاره‌ها در مشهد واقع در بلوار شهید فرامرز عباسی- خیابان بهاران- کوچه بنفشه 6- پلاک 39 تهیه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار