مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

حرکت جهادی ملت در مقابله با کرونا تکرار دوران دفاع مقدس است

سرهنگ حجت‌الله ناصرپور گفت: حرکت جهادی ملت و همراهی با ولایت در مقابله با ویروس کرونا، تکرار دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۸۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ - 16March 2020

حرکت جهادی ملت در مقابله با کرونا تکرار دوران دفاع مقدس استسرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم‌­آباد، اظهار داشت: آنچه امروز در مقابله با ویروس کرونا مشاهده می شود حرکت جهادی همه آحاد ملت و همراهی با ولایت است که تاریخ دفاع مقدس را تکرار کرد. این امر،  مبین آن است که فقط با تکیه بر ذات مقدس پروردگار و با اعتماد به نفس و تلاش خستگی ناپذیر جهادی می توانیم بدون نیاز به بیگانگان از این بحران نیز عبور کنیم.

ناصر پور افزود: ما برای شرکت در این جهاد ملی در کنار سایر دست اندرکاران، همزمان با ابلاغ سردار ریاست محترم بنیاد به استاندار محترم استان و ستاد مقابله با بحران با در اختیار داشتن لیست 400 نفره ای از پیشکسوتان شاخص و همچنین بیشتر از 60 نفر راوی نظامی و روحانی اعلام آمادگی کرده ایم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لریستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر پزشکان، بیمارن، پرستاران و امدادگران پیشکسوت را شناسای و به مراکز مقابله ای و درمانی نیروهای مسلح در راستای اجرای مأموریت های قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا (ع) که با فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل شده است، تعداد 45 نفر متخصص را معرفی کرده ایم.

این مسئول بیان کرد: هم چنین ستاد مبارزه با ویروس کرونا را با مسئولیت مشاور اجرائی اداره کل فعال کرده ایم و روزانه با همه ی مسئولین ستاد بحران استان اعم از اداره کل پدافند غیر عامل، شهرداری خرم آباد، هلال احمر استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اداره کل تامین اجتماعی استان، فرماندار محترم مرکز استان، بسیج استان، جامعه زنان استان، دانشگاه علوم پزشکی استان تعامل داریم که با امکانات در اختیار،  انشاالله بتوانیم با شرکت در این امر خطیر جهادی از بهره معنوی آن برخوردار باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار