برنامه‌های «رادیو نوروز» اعلام شد

«صبح است و بهاران»، «نوروز در خانه»، «با بهار دلنشین»، «نونوار»، «شب و ستاره» از برنامه های رادیو نوروز در ایام عید است.
کد خبر: ۳۸۸۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ - 16March 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «عبدالرسول جوادی بالاجاده» مدیر روابط عمومی رادیو نوروز با تشریح برنامه‌های این شبکه رادیویی با هدف اطلاع‌رسانی، آموزشی، اوقات فراغت و سرگرمی اظهار داشت: رادیو نوروز برای نشاط اجتماعی و شادابی جامعه، با برنامه های متنوعی همچون «صبح است و بهاران»، «نوروز در خانه»، «با بهار دلنشین»، «نونوار»، «شب و ستاره» ... در قالب برنامه های مجله ای، سعی دارد ضمن امید آفرینی و تعامل با مخاطبین، مشاوره های تحصیلی را ارائه دهد.

وی ادامه داد: در بخشی از برنامه های رادیو نوروز با اجرای یکی از چهره های فرهنگی، هنری، ورزشی و ... در کنار گفتگوی صمیمانه، خاطرات به یادماندنی بیان می شود.

جوادی تصریح کرد: بیان رویدادها و اطلاع رسانی از اخبار دستگاه‌های خدماتی و امدادی بالاخص حوزه بهداشت و سلامت، قرارگاه بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا از مهمترین بخش های برنامه های این رادیو است. همچنین در بخش های برنامه های فرهنگی این رادیو موسیقی نواحی پخش و تاریخ استانها بیان می شود.

وی ادامه داد: ارتباط با خانواده‌ها، نوروز در خانه، آموزش و مشاوره تحصیلی به دانش آموزان را باید از مهمترین برنامه‌های این رادیو دانست.

برای تهیه و تولید برنامه‌های رادیو نوروز از تهیه کنندگان با تجربه و کارآمد حوزه صدا همچون حسین معصومی، مهدی ساعی، محمد اسماعیل پور، مهدی مجنونی و دیگر برنامه سازان مجرب رادیو در تولید و پخش برنامه‌ها بهره گیری شده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار