یادواره شهدای مسجد صاحب الزمان (عج) اهواز رنگ و بوی ایثار گرفت

بچه های مسجد صاحب الزمان (عج) اهواز در حرکتی خودجوش هزینه برگزاری بیست و یکمین یادواره ۳۸ شهید این مسجد را به تهیه و توزیع بسته‌های موادغذایی میان نیازمندان قرنطینه شده، اختصاص دادند تا سهم خود را از این روزهای کرونایی ادا کنند.
کد خبر: ۳۸۸۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳ - 16March 2020

یادواره شهدای مسجد صاحب الزمان(عج) اهواز  رنگ و بوی ایثار گرفت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان اظهار داشت: یکی از اهداف راه اندازی پویش مردمی «سنگر مهربانی» ترویج فرهنگ ایثار و توجه به معیشت خانواده هایی است که مجبورند در این بحران ملی در منازل خود بمانند تا از آسیب جدی ویروس کرونا در امان بمانند.

وی افزود: در همین راستا امروز شاهد حرکتی مردمی و جهادی در یکی از نقاط شهر اهواز بودیم که بسیار مایه مباهات و نشان از تدبیر جوانان جهادی اهواز دارد.

نوبخت گفت: بچه های مسجد صاحب الزمان (عج) اهواز امروز در حرکتی خودجوش و در پی توصیه‌های وزارت بهداشت برای لغو اجتماعات و برنامه های گروهی، هزینه برگزاری بیست و یکمین یادواره ۳۸ شهید این مسجد را به تهیه و توزیع بسته‌های موادغذایی میان نیازمندان قرنطینه شده، اختصاص دادند تا سهم خود را از این روزهای کرونایی ادا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها