فرمانده سپاه شهرستان آمل خبر داد؛

افتتاح بزرگترین خط تولید ماسک و کاورهای بیمارستانی در آمل

«جابر عسگری» از افتتاح بزرگترین خط تولید ماسک و کاورهای بیمارستانی در راستای تأمین پوشش‌های مراقبتی بیمارستانها و مرکز بهداشتی در دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه توحید این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳ - 16March 2020

افتتاح بزرگترین خط تولید ماسک و کاورهای بیمارستانی در آملبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «جابر عسگری» فرمانده سپاه شهرستان آمل عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح «هر خانه، یک کارخانه» از راه اندازی۵۰ کارگاه تولیدی کوچک به همت بانوان خبر داد و اظهار داشت: سپاه ناحیه شهرستان آمل به عنوان نهاد پشتیبان، پارچه و دیگر ملزومات تهیه ماسک، کاور و گان درمانی تحویل مجریان این طرح می‌دهد و در پایان هر روز ملزومات آماده برای توزیع در مراکز درمانی تحویل سپاه ناحیه شهرستان می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان آمل از افتتاح بزرگترین خط تولید ماسک و کاورهای بیمارستانی در راستای تأمین پوشش‌های مراقبتی بیمارستانها و مرکز بهداشتی در دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه توحید این شهرستان خبر داد و گفت: با همکاری مدیریت این دانشکده، چهار کارگاه تولید ماسک، کاور و گان‌های کادر بیمارستان و مرکز بهداشتی شهرستان با حضور بیش از ۳۰ نفر از بانوان عضو گروه‌های جهادی بسیج زنان شهرستان راه اندازی شده است.

عسگری ظرفیت تولید روزانه این کارگاه را حدود سه هزار عدد ماسک و حدود ۱۰۰ دست کاور و گان‌های پزشکان و پرستاران با نیازسنجی که سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اعلام کرد و افزود: با توجه به استقبالی که از این طرح شده، بیش از ۱۱۰ نفر نیز به عنوان داوطلب همکاری برای دوخت ماسک و کاور در نوبت انتظار قراردارند.

فرمانده سپاه ناحیه آمل یکی از کمبودهای این بخش را چرخ خیاطی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه هیچ کمبودی در تامین پارچه و مواد اولیه وجود ندارد، اما شهروندان و خیاط‌ها در شرایط فعلی می‌توانند با چرخ‌های خود به این گروه‌ها کمک بسیار مهمی داشته باشند.

عسگری نقش مهم و تاثیرگذار بسیج سازندگی را در بسیج گروه‌های جهادی مهم ارزیابی کرد و گفت: بسیج سازندگی با هدف استفاده از ظرفیت‌های مردمی، قرارگاه جهادی برای مبارزه با کرونا را تشکیل داده که معادل آن در سپاه ناحیه شهرستان نیز شکل گرفته است.

به گفته فرمانده سپاه آمل در این قرارگاه از ظرفیت اقشار مختلف استفاده می‌شود و تا به امروز بسیج دانشجویی، بسیج اصناف، بسیج جامعه پزشکی و بسیج کارگری پای کار آمدند و مشغول خدمات دهی به مردم هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار