لاریجانی در تماس تلفنی با فرمانده ناجا:

باید چرخه انتقال ویروس قطع شود/ اتخاذ تصمیم برای کاهش سفرها

رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با فرمانده نیروی انتظامی، خواستار مدیریت کاهش سفر و جلب همکاری مردم برای تردد حداقلی در مسیرهای مواصلاتی شد.
کد خبر: ۳۸۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ - 17March 2020

باید چرخه انتقال ویروس قطع شود/ اتخاذ تصمیم برای کاهش سفرهابه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی بر اتخاذ تصمیمات لازم به منظور  کاهش سفرها و اجتماعات درون شهری تاکید کرد و خواستار اهتمام پلیس راهور و تعاونی‌های حمل و نقل کشور در  اجرای این تصمیمات و تدابیر ستاد ملی مقابله با کرونا شد.

رئیس مجلس در این گفت‌وگو با اشاره به گزارش‌های دریافتی از وزارت بهداشت مبنی بر کاهش سفرها، از اکثریت مردم که مسافرت‌های خود را لغو کرده‌اند، صمیمانه تشکر کرد و گفت: در عین حال گزارش‌ها  همچنان حاکی از انجام برخی سفرها و استمرار تردد در محورهای مواصلاتی است که برای سلامت عموم، مخاطره‌آمیز  و زیانبار است.

لاریجانی همچنین در این گفت‌وگو توصیه‌هایی برای جلب همکاری مردم و مدیریت کاهش سفر ارائه کرد و از پیگیری پیشنهادها در این خصوص خبر داد.

رئیس نهاد قانونگذاری کشور در ادامه گفت‌وگو با فرمانده نیروی انتظامی، آخرین گزارش‌های وزارت بهداشت را حاکی از شرایط تصاعدی بحران کرونا عنوان کرد و گفت: لازمه نزولی شدن نمودار بحران، آن است که از راه‌های مواصلاتی و امکانات ترابری کمتر استفاده شود تا چرخه انتقال ویروس قطع شود.

در ابتدای این گفت‌وگو، فرمانده نیروی انتظامی، گزارشی از اقدامات ناجا در مقابله با بحران کرونا به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار