ریابکوف در تماس تلفنی با جلالی:

کمک روسیه به ایران برای مقابله با کرونا ادامه خواهد داشت

معاون وزیر امور خارجه روسیه در تماس تلفنی با سفیر کشورمان در مسکو بر ادامه کمک‌های این کشور به ایران تاکید کرد.
کد خبر: ۳۸۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷ - 17March 2020

کمک روسیه به ایران برای مقابله با کرونا ادامه خواهد داشتبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه در تماس تلفنی با کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه، اظهار داشت: کمک‌های روسیه به ایران برای مقابله با بیماری کرونا ادامه خواهد داشت و مقامات روسیه بعد از دریافت نامه حسن روحانی رئیس جمهور در حال بررسی نحوه اقدام در این زمینه هستند.

معاون وزیر امور خارجه روسیه افزود: مسکو اقداماتی را برای لغو تحریم‌های آمریکا بر علیه ایران انجام داده و تلاش خواهد کرد از راه‌های مختلف از جمله مشارکت در اینستکس، همکاری خود با ایران را گسترش دهد.

کاظم جلالی نیز ضمن قدردانی از کمک‌های فدراسیون روسیه به جمهوری اسلامی ایران در مقابله با بیماری کرونا، بر تداوم کمک‌های دوجانبه و جهانی در شرایط فراگیری جهانی این بیماری تاکید کرد.

وی در ادامه از موضع‌گیری منطقی روسیه در قبال تحریم‌های یکجانبه و غیرقانونی آمریکا بر علیه ایران تقدیر کرد و گفت: کشورهای جهان در این زمینه باید با یکدیگر همکاری کنند.

بنا بر این گزارش، سفارت ایران در مسکو هفته پیش از ارسال کمک‌های بهداشتی و درمانی از جمله ۵۰ هزار کیت تشخیص کرونا به کشورمان خبر داده بود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار