مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

پویش کتابخوانی نوروزی در مازندران برگزار می‌شود

«عباس زارع» از اجرای یویش کتابخوانی با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی در ایام نوروز در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۳۸۸۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳ - 17March 2020

پویش کتابخوانی نوروزی در مازندران برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از اجرای یویش کتابخوانی در ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی کشور و لزوم در خانه ماندن مردم جهت حفظ سلامتی خود، در نظر گرفتیم از این فرصت ایجاد شده، کتاب و کتابخوانی را در سطح استان ترویج دهیم.

وی با اشاره به اجرای پویش کتابخوانی نوروزی اذعان داشت: شهروندان مازندرانی می‌توانند با گرفتن عکس کتاب‌هایی که در تعطیلات نوروز در حال مطالعه هستند و دعوت از پنج نفر دیگر از طریق اینستاگرام، در این پویش شرکت کرده و هدیه دریافت کنند.

وی همچنین گفت: قرعه کشی به صورت هفتگی از بین تمام کسانی که در این پویش شرکت می‌کنند هر هفته به پنج نفر، یک بسته پنج میلیون ریالی از کتاب‌های پرمخاطب اهدا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان عزیز می‌توانند عکس کتاب‌هایی را که مطالعه می‌کنند در صفحه اینستاگرام خود منتشر نموده و آدرس صفحه اینستاگرامی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران را در پست‌های خود به صورت تگ درج نموده و همچنین در استوری خود به آدرس @ershad_mazandaran استوری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار