بروجردی:

اولویت مجلس حل مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا باشد

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات اقتصادی ناشی از بیماری کرونا، ایجاب می‌کند اولویت اصلی مجلس در سال جدید حل مشکلات اقتصادی و اشتغال ناشی از این بیماری باشد.
کد خبر: ۳۸۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶ - 18March 2020

اولویت مجلس حل مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا باشدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، علاءالدین بروجردی در خصوص اولویت مجلس دهم در سال ۹۹ اظهار داشت: معضل اساسی کشور ما در سطح ملی مشکلات اقتصادی و اشتغال بود که بحران کرونا بر این مشکلات افزود.

نماینده مردم بروجرد با بیان اینکه اپیدمی بیماری کرونا مشکلی جهانی است، افزود: این بیماری تمام شاخصه‌های اقتصادی و بورس دنیا را تحت تأثیر قرار داده و چرخه اقتصاد همه کشورها را دچار اختلال کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: مشکلات اقتصادی ناشی از این بیماری، ایجاب می‌کند اولویت اصلی مجلس در سال جدید حل مشکلات اقتصادی و اشتغال ناشی از این بیماری باشد.

بروجردی تأکید کرد: با عنایت الهی بارش باران در سال ۹۸ و ۹۹ در سطح قابل توجهی بوده است که این امر می‌تواند به تقویت اقتصاد کشاورزی کشور کمک کند. باید حداکثر استفاده را از این لطف الهی برد و از اشتغال در این بخش حمایت کرد. وزارت کشاورزی در این راستا رسالت مهمی دارد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار