گودرزی:

افزایش شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در فلسطین، جبران ناکامی مذاکرات سازش است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: افزایش شهرک سازی صهیونیست‌ها در فلسطین اقدامی برای جبران ناکامی در برگزاری مذاکرات سازش است.
کد خبر: ۳۸۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ - 18March 2020

افزایش شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در فلسطین، جبران ناکامی مذاکرات سازش استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «مسعود گودرزی» در گفت‌وگویی با اشاره به اهداف صهیونیست‌ها برای ساخت و ساز چندین هزار واحد مسکونی در شمال قدس اشغالی، اظهار داشت: سفر اخیر ترامپ به مناطق اشغالی چراغ سبز گسترش یهودی سازی در فلسطین اشغالی بود.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در واقع صهیونیست‌ها پس از جلب نظر و حمایت بیشتر مقامات کاخ سفید، از طرح ساخت و احداث نه هزار واحد مسکونی در شمال قدس اشغالی رونمایی کردند که بیانگر کشتار بیشتر مسلمانان در این منطقه است.

این نماینده مردم در مجلس دهم در خصوص پشت پرده افزایش شهرک‌های مسکونی صهیونیست‌ها در مناطق اشغالی، ادامه داد: در واقع می‌توان اذعان کرد رژیم صهیونیستی درصدد تجزیه کرانه باختری است و برای تحقق این مهم گام به گام به سمت یهودی سازی منطقه قدس شریف حرکت می‌کند.

وی افزود: نباید فراموش کرد این اقدام اسرائیلی‌ها به نوعی جبران ناکامی در برگزاری مذاکرات سازش است و می‌خواهند با نقش آفرینی مقامات ایالات متحده، به تحقق طرح معامله قرن کمک کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضع کشور‌های مختلف از جمله آمریکا به اقدام اخیر صهیونیست ها، خاطرنشان کرد: متاسفانه حمایت آمریکا از شهرک سازی اسرائیل در مناطق اشغالی خلاف قوانین و معاهده‌های بین المللی است از این رو سازمان‌های بین المللی باید این موضوع را محکوم کنند.

وزارت مسکن رژیم صهیونیستی و شهرداری شهرک‌های صهیونیست نشین طرحی را برای ساخت و احداث نه هزار واحد مسکونی در شمال قدس اشغالی ارائه کرده است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار