«جهش تولید» مسیر اعتلای کشور است/ سال نو، سر آغاز ایام روشن و پرامید آینده است

رئیس مجلس گفت: ملت ما بارها با گذر سرافرازانه از ناگواری‌ها، با تحمل سختی‌ها و با بهره‌گیری از فرصت‌ها نشان داده است که زندگی را به سوی بهبود رهنمون می‌شود.
کد خبر: ۳۸۸۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸ - 20March 2020

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی در آستانه سال نو در پیامی به ملت ایران نوشت: «ملت ما بارها با گذر سرافرازانه از ناگواری‌ها، با تحمل سختی‌ها و با بهره‌گیری از فرصت‌ها نشان داده است که زندگی را به سوی بهبود رهنمون می‌شود. از این رو امید دارم که حلول سال نو، سر آغاز رهایی از روزهای سخت و پرملال گذشته و جلوه گاه ایام روشن و پرامید آینده باشد».

متن کامل این پیام که در صفحه اینستاگرام رئیس مجلس شورای اسلامی منتشر شده، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند
چنان نماند و چنین نیز هم نخواهد ماند

با توسل به ساحت قدسی حضرت امام موسی بن جعفر (ع)، نوروز ۹۹ را که به برکت بعثت پیامبر نور و رحمت، نویدبخش سلامتی و نشاطی دوباره است، به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم.

انتخاب نوروز به عنوان آغاز سال، نشانه روح زیبایی شناس، متعادل، زنده و امیدوار ایرانی است؛ همین روحیه بود که در طول تاریخ با همه فشارها و تنگناها‌، ایران و ایرانی را پایدار و سربلند نگاه داشت. همین روحیه بود که با آغوش باز، آیین حیات بخش اسلام را با همه وجود پذیرفت و در پیدایش و گسترش تمدن فاخر اسلامی و ایرانی نقشی ممتاز داشت و ظرف انقلاب اسلامی ایران شد.

ملت ما بارها با گذر سرافرازانه از ناگواری‌ها، با تحمل سختی‌ها و با بهره‌گیری از فرصت‌ها نشان داده است که زندگی را به سوی بهبود رهنمون می‌شود. از این رو امید دارم که حلول سال نو، سر آغاز رهایی از روزهای سخت و پرملال گذشته و جلوه گاه ایام روشن و پرامید آینده باشد.

ان‌شاالله در سال جدید که از سوی رهبر معظم انقلاب، سال «جهش تولید» نامیده شده است، تلاش های ارزنده ملت شریف ایران در مسیر اعتلا و پیشرفت های اقتصادی کشور با تقدیر پروردگار برابر افتد و توفیقات میهن اسلامی روزافزون شود.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار