بهرام قاسمی:

تحریم‌های آمریکا مقابله نفس‌گیر مردم ایران با کرونا را ناکارآمد می‌کند

سفیر ایران در پاریس مهار کرونا را نیازمند عزم مشترک جمعی جهانی خواند و گفت: تحریم‌های آمریکا نه فقط مقابله نفس گیر مردم ایران با این ویروس، بلکه این هدف حیاتی مشترک را تخریب و ناکارآمد می‌کند.
کد خبر: ۳۸۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲ - 21March 2020

تحریم‌های آمریکا مقابله نفس‌گیر مردم ایران با کرونا را ناکارآمد می‌کندبه گزارش گروه سیاست خارجی دفاع‎پرس، بهرام قاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس اظهار داشت: ویروس کرونا تهدید مشترک بشریت است و مهار و محو آن نیز نیازمند یک عزم مشترک جمعی جهانی است.

وی افزود: فراگیر شدن این پاندمی (همه گیری جهانی) ضرورت همکاری همگان در عرصه جهانی را افزون می‌کند.

سفیر ایران در پاریس یادآور شد: تحریم‌های ایالات متحده نه فقط مقابله نفس گیر مردم ایران با این ویروس، بلکه این هدف حیاتی مشترک را تخریب و ناکارآمد می‌کند. ارزش جان آدمی جغرافیا نمی‌شناسد.

بهرام قاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس پیش از این با ارسال نامه‌هایی جداگانه به شمار زیادی از مقامات ارشد و شخصیت‌های سیاسی، پارلمانی، فرهنگی و رسانه‌ای فرانسه، با اشاره به تهدیدی که اپیدمی کرونا برای همه ابنای بشر ایجاد کرده است، اظهار داشت: کرونا ویروس نشان داده مرز، جغرافیا، شرق و غرب، جهان پیشرفته و در حال توسعه نمی‌شناسد و مشکلی «جهانی» در جهان به هم پیوسته کنونی است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها