مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان:

شهادت جانباز هفتاد درصد «غلامحسین خردمند کافی» را تسلیت گفت

«عبدالله پاکاری» عصر امروز یکشنبه (3 فروردین) طی پیامی شهادت جانباز 70 درصد «غلامحسین خردمند کافی» از شهرستان «رشت» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۸۹۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹ - 22March 2020

شهادت جانباز هفتاد درصد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «عبدالله پاکاری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان عصر امروز یکشنبه (3 فروردین) طی پیامی شهادت جانباز 70 درصد «غلامحسین خردمند کافی» از شهرستان «رشت» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

شهادت، نوشیدن شراب مستانه لقاءالله و اذن ورود به حیات عند الرب و ضیافت الله در جوار سید الشهدای ابدیت تاریخ حسین بن علی(ع) است.

مبارز نستوه جانباز شهید «غلامحسین خردمند کافی» کافی مردی دیگر از تبار صالحان پس از سال ها تحمل جراحات و رنج ناشی از جانبازی به آسمان پر کشید و همگان را متاثر کرد.

مقام ایثارگری و مرام انقلابی جانباز شهید «غلامحسین خردمند کافی» را ارج نهاده و یاد و خاطره‌ اين بزرگوار را گرامی می‌داریم. امید است با اتصال کالبد رنجور و روح پر تمنای اين بزرگ مرد به همرزمان شهیدش، مشمول رحمت لایزال ربوبی گردد و راه و مرام او استمرار يابد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده معزز «غلامحسین خردمند کافی» و مردم شهيدپرور و ولايتمدار استان گیلان، از خداوند منان برای آن سفر کرده حشر با پیامبر(ص) و آل او و برای خانواده محترم و کلیه بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

جانباز شهید «غلامحسین خردمند کافی» از جانبازان 70 درصد دوران دفاع مقدس شهرستان رشت بود که بر اثر جراحات وارده ناشی از جنگ تحمیلی در روز مبعث پیامبر عظیم الشأن اسلام ، حضرت محمد (ص) به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار