مديركل حفظ آثار دفاع مقدس كرمانشاه خبر داد؛

تولید روزانه یک هزار ماسک در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلانغرب

سردار ناصر باباخانی از تولید روزانه یک هزار ماسک در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس شهرستان گیلانغرب توسط گروه‌های جهادی خبر داد.
کد خبر: ۳۸۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷ - 25March 2020

توليد روزانه يك هزار ماسك در مركز فرهنگي و موزه دفاع مقدس گيلانغربسرتیپ دوم پاسدار ناصر باباخانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرمانشاه اظهار داشت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در راستای بسیج عمومی و به منظور مقابله با ویروس کرونا با همکاری گروه جهادی منتظران المهدی (عج)، ناحیه مقاومت سپاه، هیئت رزمندگان اسلام و خیران شهرستان گیلانغرب روزانه یک هزار عدد ماسک در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این شهرستان تولید می‌شود.

سردار باباخانی گفت: کارگاه تولیدی ماسک مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس شهرستان گیلانغرب از ۲ فروردین ۹۹ کار خود را آغاز  و در مدت فعالیت خود در مجموع ۴ هزار عدد ماسک تولید که در روز‌های دیگر قابل افزایش بوده و آن را به صورت رایگان در بین خانواده‌های نیازمند و مراکز درمانی این شهرستان توزیع کرده است.

وی افزود: با توجه به کمبود ماسک در سطح استان نهاد‌های مربوطه با همکاری خیران مواد اولیه تهیه ماسک را تامین و کار دوخت ماسک با همت ۱۵ نفر از جهادگران بسیجی این شهرستان انجام می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه ادامه داد: به طور یقین با همراهی و همکاری مردم و همچنین باتلاش کادر درمان کرونا را شکست می‌دهیم و ما نیز تا پایان این بحران در کنار مردم خواهیم بود.

سردار باباخانی در پایان بیان داشت: بهترین راهکار مقابله با ویروس کرونا را در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی دانست و از رسانه‌ها خواست نکات آموزشی را به صورت مستمر به اطلاع مردم برسانند.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار