بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه در منطقه سیل‌زده زهلکوت افتتاح شد

بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان و فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در منطقه سیل‌زده زهلکوت افتتاح شد.
کد خبر: ۳۸۹۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶ - 25March 2020

بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه در منطقه سیل‌زده زهلکوت افتتاح شدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمان، بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در منطقه سیل‌زده دهستان جازموریان بخش زهلکوت افتتاح شد.

سردار محمد مطهری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه افتتاح این بیمارستان صحرایی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه به همت و پیگیری سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این منطقه سیل‌زده افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه رودبار جنوب و بخش زهکلوت بیشترین آسیب را در سیل اخیر دیدند افزود: این بیمارستان صحرایی از روز گذشته در دهستان جازموریان بخش زهلکوت از توابع شهرستان رودبار جنوب مستقر شده است.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اهداف استقرار این بیمارستان در این منطقه سیل‌زده عنوان کرد: بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه با هدف خدمت‌رسانی به مردم آسیب‌دیده این منطقه راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه در این ایام شاهد شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و به تبع آن در استان کرمان هستیم افزود: در راه‌اندازی این بیمارستان به این مسئله هم توجه شده و برای پیشگیری از شیوع و انقال این ویروس منحوس خدمت‌رسانی با حفظ فاصله و پرهیز از تجمع مردم انجام می‌شود.

مطهری ادامه داد: صبح امروز حجت‌الاسلام والسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بالگرد از منطقه سیل‌زده جنوب استان بازدید داشته و میزان خسارات وارد شده بررسی کردند.

وی با اشاره به دیگر اقدامات سپاه در این منطقه گفت: مجموع دستگاه‌های سپاه از جمله لشکر مردم پایه، قرارگاه قدس، قرارگاه خاتم و همچنین دوستان ما در مجموعه ارتش برای خدمترسانی به مردم آسیب‌دیده این منطقه پای کار هستند.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با عنوان اینکه در حال حاضر 20 دستگاه مهندسی و ماشین سنگین برای ترمیم سیل‌بندها در حال خدمت‌رسانی هستند افزود: با همت گروه‌های جهادی تخلیه آب منازل مردم و شست‌وشوی منازل و وسایل آسیب‌دیده در سیلاب‌ها نیز در حال انجام است.

وی از طبخ و توزیع غذای گرم در بین مردم آسیب‌دیده این مناطق خبر داد و افزود: تمام تلاش ما بر این است که آلام مردم سیل‌زده را تا اندازه‌ای کم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار