امکانات خودرویی سپاه در خدمت ضدعفونی و عملیات گندزدایی سطح‌ شهرها

فرمانده مرکز بهداری رزمی سپاه جنوب شرق کشور از مشارکت ۱۳۳ خودروی سبک و سنگین و موتورسیکلت سپاه در عملیات گندزدایی خبر داد.
کد خبر: ۳۸۹۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸ - 25March 2020

امکانات خودرویی سپاه در خدمت ضدعفونی و عملیات گندزدایی سطح‌ شهرهابه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، غلامعلی کفاش فرمانده مرکز بهداری رزمی سپاه جنوب شرق کشور اظهار داشت: همزمان با شیوع ویروس کرونا، نیرو‌های مسلح از جمله سپاه پاسداران در سطح استان فعالیت‌هایی را انجام دادند که از جمله آن اختصاص ۳۵ تخت بیمارستانی در بیمارستان نبی اکرم (ص) به بیماران کرونایی بود؛ همچنین ۳۵ تخت سیار در محوطه بیمارستان اماده خدمات بستری شد.

وی ادامه داد: یک نقاهتگاه در زاهدان و یک نقاهگاه نیز در سیستان مجهز شده است تا بیماران برای گذراندن طول درمان و استراحت در آنجا حضور داشته باشند.

فرمانده مرکز بهداری رزمی سپاه جنوب شرق کشور تصریح کرد: نقاط آلوده و بیمارستان‌ها را به‌وسیله خودرو‌های واکنش سریع گندزدایی کردیم؛ در ایرانشهر نیز قرارگاه شهید معمار این اقدامات را انجام مداده است.

کفاش خاطرنشان کرد: امروز هم با تمامی امکانات و خودرو‌ها و بسیج امکانات با ۱۳۳ خودروی سبک و سنگین و موتور سیکلت و ۴۲۰ کابر گندزدایی حوزه زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان را بر عهده داریم که پس از حوزه استحفاظی این دانشگاه همین تیم در سیستان و سپس در ایرانشهر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها