سرپرست جمعیت هلال احمر:

تدابیر لازم برای ممانعت از مسافرت در کشور تشدید می‌شود

کریم همتی با بیان اینکه تدابیر لازم برای ممانعت از مسافرت در کشور تشدید می‌شود، گفت: باید تردد بین شهر‌ها را بسیار کاهش داده و با همکاری مردم این بیماری را کنترل کنیم.
کد خبر: ۳۸۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷ - 25March 2020

تدابیر لازم برای ممانعت از مسافرت در کشور تشدید می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمان، کریم همتی سرپرست جمعیت هلال احمر کشور صبح امروز در جلسه بررسی اقدامات انجام شده در مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان اظهار داشت: شرایط کشور کرونایی است و امروز تمام دنیا درگیر این بیماری هستند؛ تمام کشور‌هایی که اوضاع خوبی مالی داشته و تحت تاثیر تحریم هم نیستند، امروز صدایشان در آمده است.

وی گفت: کشور ما حوادث طبیعی زیادی را هم تجربه می‌کند که به یاری خداوند در این بحران‌ها هم موفق خواهیم شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه امروز همه دستگاه‌ها از جمله سپاه، نیروی انتظامی و ارتش پای کار هستند، تصریح کرد: مردم خوب و نجیبی داریم که واقعا پای کار هستند و اتفاقاتی که در کشور‌های دیگر افتاد و مغازه‌ها غارت شد را ما نداشته‌ایم.

همتی با اشاره به اینکه تدابیر لازم برای ممانعت از مسافرت در کشور تشدید می‌شود، تاکید کرد: باید تردد بین شهر‌ها را بسیار کاهش داده و با همکاری مردم این بیماری را کنترل کنیم.

وی با بیان اینکه اگر مردم پای کار باشند و همکاری کنند این بحران را هم پشت سر خواهیم گذاشت، افزود: این بیماری در قرن گذشته بی‌سابقه بوده و تمام کشور‌های دنیا را درگیر خودش کرده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه هلال‌احمر در خط مقدم بحران‌هاست و ما در کنار مردم هستیم، گفت: کار هلال‌احمر در زمان تشدید تدابیر کرونایی سخت‌تر خواهد شد و مسافران قصد برگشت به شهر‌های خود را می‌کنند و باید کاملا از آن‌ها مراقبت کرد.

همتی با بیان اینکه تمام حساب‌های جمعیت هلال احمر متاسفانه به‌دلیل تحریم‌ها بلوکه است، یادآور شد: جمعیت هلال‌احمر تا پایان امدادرسانی به مردم سیل‌زده کرمان پای کار است و همکاری خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار