سردار اوصانلو تاکید کرد؛

لزوم همکاری ارگان‌ها و رسانه‌ها برای قطع زنجیره شیوع کرونا

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در شمال‌غرب کشور گفت: در شرایط امروز باید همه ارگان‌ها و رسانه‌ها همکاری کرده و از امکانات به بهترین شکل ممکن استفاده شود تا به نتیجه مطلوب که قطع زنجیره شیوع بیماری کروناست، دست یابیم.
کد خبر: ۳۸۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵ - 25March 2020

لزوم همکاری ارگان‌ها و رسانه‌ها برای قطع زنجیره شیوع کرونا

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی با عنوان «شهدای مدافع سلامت» همزمان با سراسر کشور با حضور ۷۰ هزار نفر از نیروهای سپاه و بسیج امروز، چهارشنبه با رمز «یا حسین» در آذربایجان‌غربی آغاز شد.

سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در شمال‌غرب کشور در آیین آغاز به کار این رزمایش اظهار داشت: برای اینکه در این دفاع بیولوژیک بتوانیم موفق عمل کنیم باید آموزش‌های لازم را به خوبی در سطح جامعه گسترش دهیم.

سردار اوصانلو ادامه داد: ما در هشت سال دفاع مقدس آموزش‌های لازم را در جامعه به اجرا گذاشتیم و توانستیم دفاع بیولوژیک مناسبی را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در دوران جنگ تحمیلی آموزش‌های خوبی در موضوع شیمیایی برای مردم داده شد، اظهار داشت: امروزه نیز باید همه ارگان‌ها و رسانه‌ها همکاری کرده و از امکانات به بهترین شکل ممکن استفاده شود تا به نتیجه مطلوب که قطع زنجیره شیوع بیماری کروناست، دست یابیم.

سردار اوصانلو با اشاره به اینکه باید همه مردم و مسوولان در کنار هم تلاش کنند، بیان کرد: این هم‌افزایی می‌تواند زمینه پیروزی در همه عرصه‌ها به ویژه در این برهه حساس را فراهم کند.

در ادامه این رزمایش ناوگان مجهز به دستگاه‌های ضدعفونی کننده و مه پاش از روبروی جایگاه عبور کردند و عازم محله‌های مختلف شدند تا عملیات گندزدایی و ضدعفونی را انجام دهند.

در این رزمایش ۷۰ هزار نفر در سراسر کشور، علاوه بر اقدام برای غربالگری بیماری کرونا، اقداماتی نظیر ضدعفونی معابر را نیز انجام می‌دهند. این رزمایش تا ۱۵ فروردین‌ سال جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار