پیام تسلیت در پی درگذشت پدر شهیدان «عباس و سعید خدمتگزار»

آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان و «ارسلان زارع» استاندار گیلان در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت «حسین خدمتگزار» پدر شهیدان «عباس و سعید خدمتگزار» را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۳۸۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲ - 25March 2020

پیام تسلیت در پی درگذشت پدر شهیدان «عباس و سعید خدمتگزار»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان و «ارسلان زارع» استاندار بعدازظهر امروز چهارشنبه (6 فروردین) در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت «حسین خدمتگزار» پدر شهیدان «عباس و سعید خدمتگزار» از شهرستان «فومن» را تسلیت گفتند.

در متن  پیام آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان آمده است:

رحلت حاج «حسین خدمتگذار بافکری» پدر شهیدان والامقام «سعید و عباس خدمتگذار بافکری» را به بازماندگان تسلیت گفته ، غفران الهی را برای آن مرحوم و صبر و اجر را برای بازماندگان مسئلت دارم.

متن پیام تسلیت دکتر «ارسلان زارع» استاندار گیلان به این شرح است:

درگذشت مرحوم «حسین خدمتگزار بافکری» پدر شهیدان والامقام «عباس و سعید خدمتگزار بافکری» موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

این پدر با ایمان و مقاوم با اعتقاد راسخ به آموزه‌های دینی و علاقمندی به ائمه معصومین علیهم السلام ،  فرزندانی پرورش داد که با ایثار و جانفشانی ، عزت و سرفرازی برای کشور و نظام اسلامی به ارمغان آوردند.

اینجانب مصیبت وارده را به شما خانواده محترم خدمتگزار بافکری ، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تسلیت می‌گویم و ضمن ابراز همدردی ، از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات ، رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان معزز ، صبر و شکیبایی مسئلت می کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها