فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان:

سپاه برای یاری رساندن به مردم در حوزه بهداشت و درمان با همه امکانات وارد عرصه شده است

سردار حسن شاهوار پور گفت: سپاه برای یاری رساندن به مردم در حوزه بهداشت و درمان و افرادی که در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا هستند با همه امکانات وارد عرصه شده است.
کد خبر: ۳۸۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳ - 26March 2020

سپاه برای یاری رساندن به مردم در حوزه بهداشت و درمان با همه امکانات وارد عرصه شده است

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوار پور» فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان امروز در حاشیه افتتاح کارگاه تولید ماسک در مجتمع ورزشی شهید جهان‌آرای اهواز اظهار داشت: سپاه برای یاری رساندن به مردم در حوزه بهداشت و درمان و افرادی که در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا هستند با همه امکانات وارد عرصه شده است.

وی افزود: مردم و همه مسئولان در خط مقدم یک جنگ هستند که باید به‌عنوان یک سنگربان وظیفه خود را انجام دهند. مردم باید در خانه بمانند و مسئولان نیز باید در جهت ارائه خدمات درمانی و بهداشتی تلاش بیشتری داشته باشند.

سردار شاهوار پور با اعلام راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک گفت: تهیه مواد ضدعفونی‌کننده و بهداشتی برای مناطق محروم و دوخت ماسک و لباس بیمارستانی از دیگر فعالیت‌های سپاه و بسیج برای کنترل شیوع بیماری کرونا است. در حال حاضر 40 کارگاه اقتصاد مقاومتی برای ساخت ماسک در نظر گرفته شده است، همچنین بیش از 1400 گروه جهادی در حال ضدعفونی کردن خیابان‌ها و مشارکت در غربالگری مردم هستند.

وی اضافه کرد: حدود سه میلیون جمعیت استان در غربالگری شرکت کردند که افزایش آمار مبتلایان نتیجه همین غربالگری و شناسایی افراد بیمار است.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان ادامه داد: در گذشته نیر با غربالگری فلج اطفال توانستیم این بیماری را در کشور ریشه‌کن کنیم و امیدواریم با ادامه غربالگری بتوانیم کرونا را نیز شکست دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار