روحانی در تماس با وزرای نفت، کشور و بهداشت:

پرهیز از اقدام سهل‌گیرانه در اعمال محدودیت‌ها/ به شایعات پاسخ دهید

رئیس‌جمهور گفت: باید تمام محدودیت‌ها طبق ابلاغیه‌های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا انجام گیرد و از هرگونه اقدام سهل‌گیرانه و یا سختگیرانه خارج از مفاد ابلاغیه ها، پرهیز شود.
کد خبر: ۳۸۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ - 27March 2020

پرهیز از اقدام سهل‌گیرانه در اعمال محدودیت‌ها/به شایعات پاسخ دهیدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی روز جمعه در تماس‌های جداگانه با وزیران بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کشور و نفت، ضمن گفت‌وگو در خصوص روند اجرای دقیق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، دستورات لازم را در حوزه وظایف هر یک از این وزارتخانه‌ها صادر کرد.

رئیس‌جمهور در این تماس‌ها تاکید کرد: روند اجرای این طرح در خصوص بازگشت مسافران نوروزی باید به گونه‌ای باشد که در مبادی ورودی و خروجی شهرها ازدحام ایجاد نکند و روند پیشبرد طرح غربالگری را کند نسازد.

وی در گفت‌وگو با بیژن زنگنه وزیر نفت، دستورات لازم را برای تامین بنزین مورد نیاز مسافران صادر کرد و تاکید نمود که به مردم اطمینان داده شود که هیچ خللی در تمام ساعات روز برای تامین بنزین مورد نیاز ایجاد نخواهد شد، و هیچ مشکلی برای تامین بنزین مورد نیاز وجود ندارد و مردم به شایعات بی‌اساس توجه نکنند.

روحانی در تماس با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور نیز با اشاره به محدودیت‌های آمد و شد درون‌شهری و برون‌شهری در چارچوب طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، اظهارداشت: باید تمام محدودیت‌ها طبق ابلاغیه‌های کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا انجام گیرد و روند اجرای این ابلاغیه‌ها دقیق انجام گرفته و از هرگونه اقدام سهل‌گیرانه و یا سختگیرانه خارج از مفاد ابلاغیه‌ها، پرهیز شود.

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت حسن اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: این طرح در راستای حفظ سلامت مردم و مدیریت متمرکز مبارزه با ویروس کرونا است و در نحوه اجرا نباید امنیت خاطر جامعه را خدشه‌دار نماید.

روحانی در پی گفت‌وگو با وزیران نفت و کشور، در تماسی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن دریافت گزارش‌های جدید از اقدامات این وزارتخانه و ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های ذیربط به‌ویژه وزارت‌خانه‌های بهداشت و کشور باید در خصوص پاسخگویی بهنگام و رفع شبهه‌ها و مقابله با شایعاتی که در فضای عمومی کشور منتشر می‌شود، اقدامات لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها