سردار حسین‌خانی:

اقلام دارویی به ارزش ۱۰۰ میلیارد از قاچاقچیان در آذربایجان‌غربی کشف شد

فرماندهی مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: اقلام دارویی شامل قرص، لوازم پزشکی و انواع البسه به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۳۸۹۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶ - 27March 2020

اقلام دارویی به ارزش ۱۰۰ میلیارد از قاچاقچیان در آذربایجان‌غربی کشف شد

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «یحیی حسین‌خانی» فرماندهی مرزبانی آذربایجان‌غربی، امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با پديده شوم قاچاق کالا و تشديد کنترل نوار مرزی، مرزداران گروهان «گیرناویک» هنگ مرزی خوی با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی در حین پایش حوزه استحفاظی و اجرای گشت و کمین هدفمند متوجه تعدادی بسته مشکوک بصورت دپو در نوار مرزی شده و پس از بررسی شرایط و محل، توقیف کردند.

وی افزود: مرزداران در بررسی بیشتر بسته های مذکور که به قصد ورود به خاک کشورمان دپو شده بودند توانستند ۲۸۸ هزار و ۳۱۸ عدد قرص دارویی، ۳۴ هزار ۷۹۱ عدد لوازم پزشکی در انواع مختلف و ۱۴۹ مورد انواع لبسه قاچاق را به صورت بلاصاحب کشف کنند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا های مکشوفه را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند که اقلام مكشوفه همگی در اختیار يگان قرار گرفت و پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی تحويل مراجع قضايی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار