مسئول کمیته خادمین الشهدا چهارمحال و بختیاری:

خادمین شهدا کنار مدافعان سلامت تا نابودی کرونا باقی می‌مانند

احمد رضا صادقی گفت: بچه‌های کمیته خادم الشهدا تا نابودی کامل ویروس منحوس کرونا کنار مدافعان سلامت هستند.
کد خبر: ۳۸۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶ - 28March 2020

احمدرضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شهرکرد با بیان این که هر ساله بیش از ۵۰ نفر از خادمین شهدا جهت خدمت به زائران سرزمین نور از استان اعزام می‌شدند، اظهار داشت: با توجه به این که امسال از ظرفیت معنوی راهیان نور بی بهره هستیم، خادمین الشهدا استان در اولین روز‌های شیوع کرونا در قالب چندین گروه جهادی جهت مبارزه با این ویروس وارد عمل شدند.

مسئول کمیته خادمین الشهدا استان افزود: این گروه های جهادی در شهرستان های مخلتف استان به خصوص  لردگان، بروجن و فارسان در حال انجام فعالیت‌های متعدد از جمله تولید ماسک‌های بهداشتی، گندزدایی و ضدعفونی معابر و توزیع بسته‌های حمایت غذایی جهت کمک به خانواده‌های کم بضاعت هستند.

وی با اشاره به این که با شیوع ویروس کرونا در کشور طرح «پنجشنبه های شهدایی» به حالت تعلیق در آمد تصریح کرد: در آخرین پنجشنبه سال گلزار های مطهر شهدا و تپه نور الشهدا شهرکرد در قالب این طرح شستشو و ضدعفونی شدند.

صادقی بیان کرد: بچه های خادم الشهدا تا نابودی کامل این ویروس منحوس کنار مدافعان سلامت هستند و به محض شروع سفرهای راهیان نور با قوت مضاعف، این عملیات فرهنگی را ادامه خواهیم داد.

احمدرضا صادقی در پایان خاطر نشان کرد: نظام اسلامی حاصل مجاهدت مردم بوده و نقش مردم در حل بسیاری از مشکلات غیر قابل انکار است، انشاالله با همدلی و وحدت دوباره شر این ویروس منحوس هم کنده خواهد شد.

انتهای پبام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار