مدیرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران:

امروز حفظ فرهنگ جانبازی و تکریم از جانبازان یک ضرورت است

«هدایت مظلومی» گفت: امروز حفظ فرهنگ جانبازی و تکریم و تجلیل از مقام جانبازان یک ضرورت تلقی می‌شود و همه آحاد جامعه باید قدر و ارزش رشادت، ایثارگری و نقش آفرینی این عزیزان را بدانند.
کد خبر: ۳۸۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵ - 28March 2020

امروز حفظ فرهنگ جانبازی و تکریم از جانبازان، یک ضرورت استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران به مناسبت ولادت با سعادت حضرت اباالفضل العباس ( ع) و روز جانباز پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جانبازان مبارزان خستگی ناپذيری هستند كه در راه اعتلای ارزش‌های اسلامی و سربلندی نظام و انقلاب با تمام وجود از خود ایثار و فداکاری کردند.

وی افزود: جانبازان همچون مولای خود قمر بنی‌هاشم حضرت اباالفضل العباس (ع) در راه ترويج فرهنگ ناب اسلامی و احيای ارزشها استوار ماندند.

مظلومی از جانبازان بعنوان اسوه‌های شجاعت و شهامت یاد کرد و گفت: اینان با تاسی از آموزگار عشق و ايثار، جانباز دشت كربلا حضرت اباالفضل عباس (ع) همچون نگينی بر تارك انقلاب اسلامی و پهنه اين سرزمين می‌درخشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تصریح کرد: جانبازان در عرصه هشت سال دفاع مقدس با نثار عضوی از اعضای بدن خويش، قدم در راه جانان نهادند و سرافرازانه در آستان ولايت شدند و دل به رضای ربوبی سپردند.

وی با اشاره به اینکه جانبازان سالکانی هستند که وجودشان بوی عشق و ایمان و ایثار می‌دهد، گفت: این عزیزان تجسم عینی ایثار، مردانگی و از خودگذشتگی هستند و از تمام دلبستگی‌های زندگی خود دست کشیدند و با سلاح  ایمان و معنویت در ستیز با دشمنان از اهداف و ارزش‌های متعالی اسلام دفاع کردند.

مدیرکل بنیاد مازندران نام و خاطره شهدا، جانبازان شهید و متوفی را گرامی داشت و گفت: امروز حفظ فرهنگ جانبازی و تکریم و تجلیل از مقام جانبازان، یک ضرورت تلقی می‌گردد و همه آحاد جامعه باید قدر و ارزش رشادت، ایثارگری و نقش آفرینی این عزیزان را بدانند.

مظلومی چهارم شعبان المعظم سالروز ولادت با سعادت حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز را به بزرگ جانباز انقلاب اسلامی ايران مقام معظم رهبری حضرت آيت الله العظمی خامنه ای مد ظله العالی، جانبازان سرافراز استان مازندران و خانواده‌های صبور و بزرگوار آنان تبريك گفت و از خداوند متعال سلامتی و شفای عاجل تمامی جانبازان عزيز را از درگاه خداوند متعال آرزو کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها