معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان خبر داد؛

مشارکت ۳۲۰ گروه جهادی در عملیات دفاع بیولوژیکی استان سمنان

سرهنگ «علی خالقیان» گفت: در عملیات دفاع بیولوژیکی استان سمنان ۲۵۰ دستگاه خودرو و ۳۲۰ گروه جهادی برای اجرای این عملیات ساماندهی شده است.
کد خبر: ۳۸۹۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱ - 28March 2020

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ «علی خالقیان» معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان در آئین آغاز عملیات دفاع بیولوژیکی که به‌صورت هم‌زمان در سراسر استان سمنان به‌صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، اظهار داشت: دو هزار نیروی پاسدار و بسیجی برای اجرای عملیات دفاع بیولوژیکی در سطح استان ساماندهی شده است.

وی بابیان اینکه پزشکان و پرستاران و پیراپزشکان امروز جان‌برکف در خط مقدم یک تهدید زیستی دشمن محور به‌خوبی ایفای نقش می‌کنند، افزود: این عملیات استانی از روزهای اول برای قطع زنجیره انتقال کرونا با حضور بسیجیان از تمامی رده‌های مقاومت و پایگاه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام است.

مشارکت ۳۲۰ گروه جهادی در عملیات دفاع بیولوژیکی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه تعداد زیادی از محله‌ها و شهرستان‌ها چندین بار مورد ضدعفونی قرارگرفته است، تصریح کرد: مجموعه سپاه و بسیج برای خدمت به مردم و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی از جان‌مایه می‌گذارند.

خالقیان با تأکید بر اینکه ۲۵۰ دستگاه خودرو و ۳۲۰ گروه جهادی برای اجرای این عملیات ساماندهی شده است، اضافه کرد: درمجموع ۴۰۰ نقطه شهری و ۲۰۰ نقطه روستایی در طی این عملیات ضدعفونی و گندزدایی خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: هشت رده ناحیه و یک گردان جنگ نوین از تیپ ۱۲ در این عملیات مشارکت دارند.

شیوع ویروس کرونا یک آزمون الهی است

حجت‌الاسلام «سید محسن حسینی دیباجی» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان نیز در این نشست اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا یک آزمون بزرگ است که با اتحاد و همدلی می‌توانیم به‌خوبی از این آزمون الهی سربلند فائق آییم.

حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی بابیان اینکه همکاری و مشارکت مردم در شکست کرونا نقش مؤثری دارد، تأکید کرد: در این ایام مردم باید در خانه بمانند و فقط برای انجام کارهای ضروری از منزل خارج شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار