بیانیه اداره‌کل حفظ آثار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز پاسدار؛

سپاه پاسداران الگویی ممتاز برای آزادی‌خواهان جهان است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز پاسدار بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۸۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱ - 28March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سوم شعبان سالروز ولادت باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار بیانیه‌ای صادر کرد. 

در این بیانیه آمده است:

سپاه سنگر مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که همواره در همه صحنه‌های نظام در راه حفظ آرمان‌های اسلام و انقلاب و برای حراست از تمامیت ارضی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حماسه‌های بی‌بدیلی را خلق کرده و به الگویی ممتاز برای جریان‌های آزادی‌خواه و مجاهد در سراسر دنیا تبدیل شده است.

پاسداران انقلاب اسلامی با تأسی از مجاهدت، شجاعت، مردانگی، ایمان و فضایل اخلاقی امام حسین (ع) به عنوان پاسدار بزرگ دین اسلام و بهترین الگوی آزادی‌خواهان جهان همواره سپر بلای مردم، انقلاب و ولایت فقیه و حافظ تمامیت ارضی کشور بوده‌اند، دلیرمردانی که پیوسته در همه بحران‌ها پیشگام و پیشتاز بوده و برای خدمت به ملت ایران جان را در طبق اخلاص نهاده‌اند.

امروز نیز همه شاهدیم که پاسداران جان بر کف سپاه ایران همچون گذشته خود را سپر بلای مردم کرده، در این روزهای سخت از خدمت به مردم و نظام دست نکشیده و در مقابله با بیماری کرونا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و بدون شک به همت پاسداران جان بر کف ایران اسلامی و با تلاش شبانه‌روزی همه مسئولان، دست‌اندرکاران و خدمت‌گزاران عرصه سلامت از این بحران سخت هم عبور خواهیم کرد.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با گرامی‌داشت روز پاسدار و گرامی‌داشت یاد و خاطره پاسدار بزرگ اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، این روز را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، فرماندهی معظم کل قوا، ملت ایران و همه پاسداران جان بر کف انقلاب اسلامی به‌ویژه پاسداران همیشه سرافراز سپاه فتح و تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض می‌نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار