توزیع ۱۲۰ هزار بسته بهداشتی در نقاط مختلف کشور

۱۲۰ هزار بسته بهداشتی شامل ماسک، ژل ضدعفونی کننده و مواد شوینده به وسیله گروه‌های جهادی همکار بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در نقاط مختلف کشور در حال توزیع است.
کد خبر: ۳۸۹۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ - 29March 2020

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمد ترکمانه» مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اظهار داشت: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) طی اقدامی مشترک با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، پویش ملی «احسان سلامت» را راه‌اندازی کرد و در گام نخست، این ستاد مبلغ یک میلیارد تومان به پویش مذکور اختصاص داد.

توزیع ۱۲۰ هزار بسته بهداشتی در نقاط مختلف کشور

ترکمانه در توضیح هدف پویش ملی احسان سلامت اشاره داشت: این کمپین با هدف تأمین اقلام و تجهیزات بهداشتی برای نقاط کانون کرونا در سراسر کشور و با اولویت مناطق کم برخوردار و گروه‌های در معرض خطر تشکیل شده است.

وی تأکید کرد: بنیاد احسان به عنوان متولی پویش ملی احسان سلامت هم در مرحله تهیه اقلام بهداشتی مورد نیاز و هم در مرحله توزیع آن ها، با هماهنگی ستاد ملی مبارزه کرونا اقدام می‌کند.

ترکمانه اشاره داشت: هم‌اکنون ۱۲۰ هزار پک شامل اقلام بهداشتی از جمله ماسک، ژل ضدعفونی کننده و مواد شوینده به وسیله گروه‌های جهادی همکار بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حال توزیع در نقاط مختلف کشور است.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در پایان با تأکید بر اینکه احسان سلامت در مناطق کم‌برخوردار همچنان ادامه دارد، گفت: مردم می‌توانند برای مشارکت تا سقف دویست هزار تومان در هر نوبت از طریق کد دستوری #۳*۴۰۳۰* و برای بیش از آن تا سقف پنجاه میلیون تومان در هر نوبت از طریق سایت دنیای احسان به آدرس ehsan.ir که سایت رسمی بنیاد احسان برای مشارکت در پویش‌های مختلف است اقدام کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار