فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان:

۱۲۴ هزار ماسک بین مردم لرستان توزیع شد

سردار «مرتضی کشکولی» از توزیع ۱۲۴ هزار ماسک در بین مردم استان خبر داد و گفت: تولید ماسک در استان به ۱۰۰ هزار عدد به صورت روزانه افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۳۸۹۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷ - 29March 2020

۱۲۴ هزار ماسک بین مردم لرستان توزیع شدبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان ظهر امروز در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک سردار شهید حسن باقری در خرم آباد در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز پاسدار و روز جانباز اظهار داشت: خوبی و خوشی پاسداران آن روزی خواهد بود که مردم کشور به سلامت از این بحران بیماری کرونا، بدون کمترین حادثه، صدمات و تلفات عبور کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۲۴ هزار ماسک بین مردم استان توزیع شده است افزود: حدود ۳۲ کارگاه تولید ماسک با ۳۰۰ چرخ‌خیاطی و تولید روزانه ۵۳ هزار ماسک در سطح استان فعال است که اگر مسئولان ذیربط مواد اولیه تولید ماسک را در اختیار سپاه قرار دهند می‌توانیم تولید ماسک روزانه را از ۵۳ هزار به تولید روزانه ۱۰۰ هزار ماسک افزایش دهیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عنوان کرد: سعی بر این است که نیازهای مراکز درمانی در سطح استان را تهیه کنیم که توسط گروه جهادی بسیج دانشجویی تولید و در اختیار کادر درمانی درگیر با کرونا خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه بعد از رفع مشکلات کاردرمانی دوباره توزیع ماسک بین مردم صورت خواهد گرفت تصریح کرد: مواد اولیه تولید ماسک اعم از پارچه، نخ و کش توسط بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد خریداری شده و در اختیار گروه جهادی بسیج دانشجویی استان قرار گرفته و تا ۲۴ ساعت آینده حدود ۱۰۰ هزار ماسک تولید و تحویل کادر درمانی قرار خواهد گرفت.

سردار کشکولی خاطرنشان کرد: برای تهیه ماسک اولویت با بیمارستانهای درگیر با کرونا، مراکز درمانی و مراجعه کنندگان به بیمارستان است و در صورت امکان نیازهای همه مردم را رفع خواهیم کرد.

وی گفت: از مردم خواهشمندیم که در اجتماعات به شدت پرهیز کنند، همچنین اطلاعیه‌ های صادر شده از طرف مسئولان را جدی بگیرند، خبرهای رسمی را از صدا وسیما و سخنگوی وزارت بهداشت دریافت کنند و برای طرح غربالگری حتما در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام و در صورت تماس پاسخگو باشند که انشاالله با ماندن در خانه بتوانیم این ویروس منحوس کرونا را شکست دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار