همایش «یاد یاران» در شهرستان آمل برگزار می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: همایش «یاد یاران» اختتامیه جشنواره خاطره نویسی رزمندگان در مقابله با ضد انقلابیون در جنگل‌های مازندران با حضور فرمانده وقت سپاه منطقه 3 و قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع) در شهرستان آمل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶ - 20January 2015

همایش «یاد یاران» در شهرستان آمل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران صبح امروز در نشست اخوت با کارکنان اداره کل حفظ آثار و مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران که در مسجد فاطمه الزهرا(س) باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، با تأکید بر اینکه راهیان نور امسال باید باشکوهتر از سالهای گذشته برگزار شود به حضور پررنگ راویان در ایام دهه فجر در برنامههای سطح استان اشاره کرد و گفت: با بکارگیری راویان توانمند و هنرمند از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی در بحث روایتگری، دفاع مقدس را آن طور که شایسته است به مردم منتقل کنیم.

وی به برگزاری همایش یاد یاران و اختتامیه جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس در آمل اشاره کرد و گفت: در روز پنجم بهمن از 22 برگزیده جشنواره خاطره نویسی تقدیر به عمل خواهد آمد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران ادامه داد: این مراسم با سخنرانی مهندس حمید حاج عبدالوهاب معاون کمیته امداد کشور همراه خواهد بود.

سردار ملکی با اشاره به ورود 121 شهید گمنام که دوم بهمن از مرز وارد کشور میشوند، گفت: در بسیاری از شهرهای استان شهید گمنام نداریم و اختصاص شهدا به شهرهایی که شهید گمنام ندارند در اولویت کار ما میباشد.

وی با اشاره به استقبال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل کتابخانههای عمومی در بحث محتوایی باغ موزه، گفت: طرح ساخت کتابخانه تخصصی دفاع مقدس با همکاری اداره کل کتابخانههای عمومی استان در دستور کار ما قرار خواهد گرفت.

سردار ملکی در پایان اضافه کرد: همچنین فضایی را برای کودکان و نوجوانان در نظر خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها