معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

مردم آمل با نیروی ایمان و اراده در برابر اتحادیه کمونیست‌ها ایستادند

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان این که حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل به عنوان یک رویداد مهم تاریخی و شگفت انگیز برای استان مازندران است، گفت: این حماسه بزرگ یکی از حادثه‌های ماندگاری است که مردم آمل با دست خالی و با همت نیروی ایمان و اراده خود در برابر اتحادیه کمونیست‌ها ایستادند.
کد خبر: ۳۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹ - 21January 2015

مردم آمل با نیروی ایمان و اراده در برابر اتحادیه کمونیست‌ها ایستادند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، «علیرضا یونسی» معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در نشست هم اندیشی راه اندازی موزه مقاومت مردم آمل که در سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد با بیان این که امروز ما تکلیف در نظام داشته و باید نسبت به ماندگاری حماسه اسلامی مردم آمل همت داشته باشیم، گفت: در بسیاری از کشورهای جهان حماسههای کوچک و حتی زشتیها را با تبلیغاتی وسیع به رخ جوانان میکشند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در ایران اسلامی با این همه موفقیتها که در کشور داریم نتوانستیم حماسههای ماندگار را آن گونه که شایسته است به مردم معرفی و انتقال دهیم، بیان داشت: باید اهتمام ارزنده و گرانقدری در راستای معرفی این گونه حماسههای بزرگ وجود داشته باشد.

یونسی با بیان این که حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل به عنوان یک رویداد مهم تاریخی و شگفت انگیز برای استان مازندران است، تصریح کرد: این حماسه بزرگ یکی از حادثههای ماندگاری است که مردم آمل با دستی خالی و با همت نیروی ایمان و اراده خود در برابر اتحادیه کمونیستها قرار گرفتند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران ادامه داد: کمتر شهری در جهان وجود دارد که همانند آمل دارای مشاهیر، علما و قدمت تاریخی باشد که متاسفانه نتوانستیم از شخصیت علامه حسن زاده و جوادی آملی بهرهبرداری کنیم.

وی با اشاره به این که نهضت انقلاب اسلامی به دلیل فرهنگی الهی بودن آن در جان مردم ریشه دوانده است، گفت: تنها انقلابی که به نام دین جلوه گری میکند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید در مسیر تعالیم والای آن حرکت کنیم.

یونسی با بیان این که احداث موزه مقاومت مردم آمل از اهمیت والایی برخوردار است، بیان داشت: باید اهتمام ارزنده و گرانقدری در راستای راه اندازی این موزه وجود داشته باشد تا بتوانیم حماسه بزرگ مردم آمل را به نسلهای دیگر انتقال دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به این که برای راه اندازی موزه از پژوهشگران و صاحب نظران درخواست کمک و یاری داریم، تصریح کرد: در تمام بخشهای استان مازندران جایگاه گردشگری وجود دارد که ما باید این ظرفیتها را در مسیر خدایی بودن قرار دهیم تا جلوه حضرت حق را به درستی نمایش دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها