در پیامی؛

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درگذشت پدر شهیدان فهمیده را تسلیت گفت

سرلشکر محمد باقری در پیامی درگذشت پدر ارجمند شهیدان محمدحسین و داوود فهمیده را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۸۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴ - 01April 2020

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درگذشت پدر شهیدان فهمیده را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در پی درگذشت مرحوم حاج محمدتقی فهمیده پدر ارجمند شهدای گرانقدر و والامقام محمدحسین و داوود فهمیده، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت جانکاه مرحوم حاج محمدتقی فهمیده پدر گرانقدر شهیدان ارجمند محمدحسین و داوود فهمیده از ستارگان درخشان هشت سال دفاع مقدس موجب تأثر و تالم فراوان گردید.

رجاء واثق دارم نام پدر مؤمن، انقلابی و ولایی که با نام و حماسه‌آفرینی سترگ فرزندان برومند و فداکارش شهیدان محمدحسین و داوود عجین شده است، در حافظه تاریخی میهن اسلامی ماندگار و اهتمام ایرانیان به تربیت انسان‌های مجاهد و آماده ایثار و جانفشانی در عرصه‌های دفاع از استقلال، تمامیت ارضی، امنیت ملی و آرمان‌های متعالی و عزت‌آفرین اسلام ناب محمدی (ص) و ایران عزیز را یادآور و وجه همت آنان قرار خواهد داد.

این مصیبت را به بیت معظم شهیدان فهمیده و آحاد ارادتمندان به خانواده‌های مکرم شهدا تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت کبریایی برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و فرزندان شهیدش و برای داغ‌دیدگان و سوگواران مکرم صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار