رحمانی فضلی:

امیدواریم تا ۲۰ فروردین کشور به فعالیت‌های عادی خود بازگردد

وزیر کشور با بیان اینکه هم در بستری‌ها و هم فوتی‌ها روند کاهشی داشته‌ایم، گفت: امیدواریم تا ۲۰ فروردین بتوانیم کشور را به فعالیت‌ها بازگردانیم.
کد خبر: ۳۸۹۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶ - 01April 2020

امیدواریم تا ۲۰ فروردین کشور به فعالیت‌های عادی خود بازگرددبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه عملکرد دستگاه‌ها در انجام مقررات کمیته انتظامی ستاد مبارزه با کرونا قابل تقدیر بوده است، اظهار داشت: ارزیابی ما از وضعیت جاده‌ها این است که باز هم ۳۰ درصد از مسافرت‌ها کم شده و مصرف بنزین ۵۵ درصد کاهش داشته است.

وزیر کشور با اشاره به روند مهار و کنترل ویروس کرونا گفت: با روندی که الان شاهد هستیم و گزارش‌های وزارت بهداشت، هم در بستری‌ها و هم فوتی‌ها، روند کاهشی داشته‌ایم و به ثبات رسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه در چند استان شاهد روند افزایش بستری‌ها و فوتی‌ها هستیم، گفت: امیدواریم تا ۲۰ فروردین بتوانیم کشور را به فعالیت‌ها بازگردانیم.

وزیر کشور افزود: لازم است از مردم و رسانه‌ها مخصوصاً صدا و سیما که کمک کردند و نیروی انتظامی، بسیج، کارکنان وزارت بهداشت و بیمارستان‌ها که در کنار استانداران و فرمانداران ما ایفای نقش کردند، تشکر کنم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار