فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان تأکید کرد؛

ضرورت همراهی مردم و مسئولان برای کنترل «کرونا»

سردار حسن شاهوارپور گفت: با توکل بر خداوند متعال، همت، جهاد و همراهی مردم و مسؤولان، ویروس کرونا کنترل می‌شود.
کد خبر: ۳۸۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶ - 01April 2020

همه باید مانند یک جنگ تمام عیار در برابر «ویروس کرونا» مبارزه کنیم

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان امروز در آئین افتتاح نقاهتگاه سردار شهید «قاسم سلیمانی» در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ویروس کرونا امروز تمام جهان را فرا گرفته است و ما هم باید مانند یک جنگ تمام‌عیار در برابر این ویروس مبارزه کنیم.

وی افزود: کار مبارزه با این ویروس سخت است و بر همین اساس همه دستگاه‌ها باید با تمام امکانات وارد میدان شوند تا زحمت کادر درمانی به عنوان رزمندگان خط مقدم به موفقیت بیانجامد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: سپاه، بسیج و در کل نیروهای مسلح در کنار دیگر دستگاه‌ها وارد عرصه مقابله با کرونا شدند و علاوه بر تلاش و خدمت‌‌رسانی‌های مستقل، برنامه‌های مشترکی را با دیگر دستگاه‌ها نیز انجام دادند.

وی ادامه داد: امروز سالن ورزشی نفت با همت مدیرعامل و همه همکاران مجموعه نفت تبدیل به نقاهتگاه شد و این دومین نقاهتگاه ما در استان خوزستان به شمار می‌رود.

شاهوارپور عنوان کرد: با توکل بر خداوند متعال، همت، جهاد و همراهی مردم و مسؤولان، ویروس کرونا کنترل می‌شود؛ اما شرط این امر، همکاری و همراهی دقیق و مؤثر است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: امروز نیز نیروهای بسیجی برای اعمال یک سری محدودیت‌ها به کمک نیروهای نظامی و پلیس در سطح شهر رفتند، اولویت اساسی ما سلامتی مردم است و امیدواریم با تحمل و صبوری، بتوانیم این روزهای سخت را سپری کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار