به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بیرجند، حجتالاسلام والمسلمین حسین معصومی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی، در آیین افتتاح "میز خدمت" در ادارهکل بنیاد شهید استان با بیان اینکه میز خدمت در واقع پاسخگویی بهصورت متمرکز به مراجعهکنندگان است، گفت: میز خدمت در سه بخش فرهنگی، تعاون و درمان پاسخگو است و مراجعان بدون نیاز به ورود به ساختمان و درگیر شدن با سیستم اداری، پاسخ مطلوب خود را از کارشناسان حاضر دریافت خواهند کرد.
وی با اشاره به هدف از راه اندازی این طرح اظهار داشت: هدف از ایجاد میز خدمت پاسخگویی متمرکز، با کمترین هزینه و با سرعت بیشتر، خدماترسانی صحیح، عدم سردرگمی مراجعهکننده و دریافت پاسخ به شکل درست به خانواده معظم شاهد و ایثارگر است.
حجتالاسلام والمسلمین معصومی با بیان اینکه در این طرح ایثارگر به راحتی میتواند فرد مورد نظر خود را در سازمان پیدا کند، افزود: با توجه به اینکه ایثارگران اطلاعات کافی از خدمات سازمان بنیاد شهید ندارند، در این راستا توسط کارشناسان به مراجعهکنندگان مشاوره ارائه میشود تا افراد به هدف خود به راحتی دسترسی پیدا کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با اشاره به فعال بودن سامانه ارتباطی 1616 به عنوان پل ارتباطی ایثارگران با بنیاد شهید بیان داشت: با راهاندازی این سامانه خانواده ایثارگران میتوانند بدون مراجعه حضوری به بنیاد شهید، امور و مشکلات خود را پیگیری کنند.
انتهای پیام/