مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان:

طرح «فاصله‌گذاری هوشمند» می‌تواند راهگشای شرایط این روزهای کشور باشد

علی خدادادی گفت: «فاصله‌گذاری هوشمند» با کارشناسی لازم می‌تواند راه گشای شرایط این روزهای کشور باشد و همچنین پیشنهاد می‌شود قرارگاهی برای شناسایی افراد آسیب‌دیده از این بحران تشکیل شود.
کد خبر: ۳۹۰۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴ - 01April 2020

طرح «فاصله‌گذاری هوشمند» می‌تواند راهگشای شرایط این روزهای کشور باشد

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «علی خدادادی» مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان امروز در نشست ستاد استانی مقابله با شیوع ویروس کرونا ضمن گرامیداشت 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی اظهار داشت: مردم ایران در این روز با رأی قاطع خود سرنوشت مهمی را برای کشورمان به رهبری امام خمینی (ره) رقم زدند.

وی ضمن تشکر از پزشکان و کادر درمانی در مبارزه با بحران کرونا افزود: همه در حال تلاش برای فراهم کردن شرایطی مطلوب و بازگرداندن سلامت به جامعه هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: هماهنگی بسیار خوبی بین دستگاه‌ها در راستای مقابله با ویروس کرونا وجود دارد و به یاری خدا نتایج مطلوبی را در آینده خواهیم داشت.

وی با اشاره به کاهش ۸۰ درصدی تردد در استان خوزستان گفت: به تلاش جدی و همکاری تمام آحاد مردم نیاز داریم و اگر ۲۰ درصد جامعه تلاشی برای کنترل شیوع این ویروس نداشته باشند و به نکات بهداشتی توجه نکنند مشکلی حل نخواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: با توجه به تلاش وزارت بهداشت‌، همکاری مردم و تأکید مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور شرایط کشور ما نسبت به کشورهای دیگر بهتر است و به حالت پایدار نزدیک می‌شویم.

خدادادی عنوان کرد: در حال حاضر اولویت اول ما کرونا است اما اگر وضعیت به همین شکل ادامه داشته باشد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا جز اولویت‌های بعدی ما خواهد بود و اولویت‌های اجتماعی دیگری جایگزین آن خواهد شد.

وی بیان کرد: افرادی که شغل آن‌ها در این ایام تعطیل شده است با مشکل مواجه هستند و به این منظور پیشنهاد می‌شود در روزهای آتی با لحاظ کنترل شرایط انتقال بیماری و در نظر گرفتن مشکلات معیشتی و تعطیلی مشاغل مختلف طرح «فاصله‌گذاری اجتماعی» به صورت هوشمند به اجرا در آید.

خدادادی اضافه کرد: «فاصله‌گذاری هوشمند» با کارشناسی لازم می‌تواند راه گشای شرایط این روزهای کشور باشد و همچنین پیشنهاد می‌شود قرارگاهی برای شناسایی افراد آسیب‌دیده از این بحران تشکیل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار