سندرز:

بی‌تحرکی ترامپ به مرگ آمریکایی‌های بسیار زیادی منجر شد

یکی از نامزد‌های دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در پیامی در توئیتر نوشت که بی تحرکی ترامپ برای مقابله با ویروس کرونا به مرگ آمریکایی‌های بسیار زیادی منجر شد.
کد خبر: ۳۹۰۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳ - 02April 2020

بی‌تحرکی ترامپ به مرگ آمریکایی‌های بسیار زیادی منجر شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، «برنی سندرز» یکی از نامزد‌های دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بار دیگر از دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در این کشور انتقاد کرد.

وی در پیامی در توئیتر نوشت: «به جای به صف کردن جامعه علمی، به جای آموزش به مردم آمریکا درباره ضرورت فاصله اجتماعی و دیگر چیز‌هایی که ما باید انجام دهیم، بی تحرکی ترامپ به بهای زندگی آمریکایی‌های بسیار زیادی تمام شد.»

«آندریو کوومو» فرماندار ایالت نیویورک نیز چند روز پیش گفته بود که واشنگتن می‌دانست که ویروس کرونا سرانجام به این کشور نیز خواهد رسید، اما واکنش به آن دیر هنگام بوده که باعث بروز فاجعه کنونی شد.

«ند لامونت» فرماندار ایالت کانکتیکت روز سه‌شنبه گفت که تامین تجهیزات پزشکی از انبار ملی راهبری آمریکا به پایان رسیده و هم اکنون این ایالت باید برای تامین تجهیزات کلیدی در بحبوحه شیوع ویروس کرونا به خود متکی باشد.

طی روز‌های اخیر فرمانداران ایالت‌های متعددی در آمریکا گفته‌اند که آن‌ها تقریبا تجهیزات کافی مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا را دریافت نکرده‌اند.

فرماندار کانکتیکت در ادامه سخنانش با اشاره به فعالیت کادر پزشکی این ایالت بدون تجهیزات حفاظتی کافی، گفت: «احساس می‌کنم که شبیه ژنرالی هستم که نیروهایش را بدون تجهیزات حفاظتی که سزاوارشان است به میدان نبرد می‌فرستد.»

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار