آرزوی سلامتی برای «لاریجانی» از سوی علما، مسئولان کشور و رؤسای مجلس برخی کشورها

رؤسای قوای مجریه و قضائیه، برخی از علما و مسئولان کشورمان و همچنین رؤسای مجالس برخی از کشورها در پی ابتلای رئیس مجلس شورای اسلامی ایران به بیماری کرونا، سلامتی وی را از خداوند متعال مسألت کردند.
کد خبر: ۳۹۰۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴ - 03April 2020

آرزوی سلامتی مجالس برخی کشورها برای «علی لاریجانی»به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، در پی ابتلای «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی به بیماری کرونا، حجت‌الاسلام «حسن روحانی» و حجت‌الاسلام «سیّد ابراهیم رئیسی»، رؤسای قوای مجریه و قضاییه، آیت‌الله امامی کاشانی، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران، آیت‌الله کریمی جهرمی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در تماس‌های تلفنی جداگانه با رئیس مجلس شورای اسلامی، جویای حال وی شده و برای بهبودی و سلامت کامل رئیس مجلس دعا کردند.

همچنین سعید نمکی، فرهاد دژپسند و بهرام سرمست، وزرای بهداشت، امور اقتصادی و دارایی و استاندار قم، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، جمعی از فضلا، علما و مدرسین حوزه‌های علمیه و جمعی از شخصیت‌ها و مسئولان در بخش‌های مختلف کشور در تماس‌های جداگانه، بهبودی کامل و هرچه سریع‌تر علی لاریجانی را از خداوند مسألت کردند.

بنا بر این گزارش، سفرای روسیه و سوریه در تهران نیز، طی پیام‌های جداگانه از سوی رؤسای دومای روسیه و مجلس مردمی سوریه، مراتب نگرانی رؤسای پارلمان کشورشان را از دریافت خبر ابتلای «علی لاریجانی» به بیماری کرونا اعلام و سلامتی وی را از خداوند متعال مسألت کردند.

همچنین گروه دوستی پارلمانی مجالس پاکستان و ایران نیز طی پیامی، جویای حال لاریجانی شدند و برای شفای عاجل وی دعا کردند.

بر اساس این گزارش، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به دنبال ابتلا به بیماری کرونا، هم‌اکنون در قرنطینه و تحت درمان است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار