با حضور امیر شاه صفی آغاز شد

ساخت یادمان شهدای نیروی هوایی در بهشت زهرا

کلنگ احداث یادمان شهدای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور فرمانده و جمعی از فرماندهان ارشد این نیرو در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به زمین زده شد.
کد خبر: ۳۹۰۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱ - 20January 2015

ساخت یادمان شهدای نیروی هوایی در بهشت زهرا

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس امیر شاه صفی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی به همراه فرماندهان ارشد این نیرو با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا(سلام الله علیها) ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا به ویژه شهدای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران کلنگ آغاز عملیات ساخت یادمان شهدای این نیرو را در یکی از میدان های اصلی بهشت زهرا(سلام الله علیها) به زمین زدند.

اکبر توکلی مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (سلام الله علیها) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) با اشاره به برآورده شدن یکی از آرزوهایش با احداث این پروژه گفت: هیچ گاه خاطرات شیرین و غرور آفرین پروازهای امید بخش تیزپروازان نیروی هوایی را در جبهه فراموش نمی کنم و از زمانی که در مسئولیت بهشت زهرا(سلام الله علیها) بودم همواره یکی از آرزوهایم ساختن یک یادمان باشکوه برای شهدای عزیز نیروی هوایی بود که به یاری خداوند امروز محقق گردید.

وی افزود: ما وظیفه ای جز خدمت به شهدا و خانواده های آنان برای خودمان تعریف نکرده ایم و همواره با تمام توان در این راه تلاش می کنیم.

در ادامه امیر شاه صفی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز عملیات ساخت یادمان شهدای نیروی هوایی را قدمی هرچند کوچک در زنده نگه داشتن رشادت ها و دلیر مردی های تیزپروازان جمهوری اسلامی ایران دانست و ابراز امیدواری کرد بتوانیم گوشه ای از وظیفه ی خود نسبت به شهدا را انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها