۴۴ سال افتخار/ با صدور پیامی؛

سردار کارگر روز نیروی هوایی ارتش را تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی فرا رسیدن یوم‌الله ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی و حماسی کارکنان نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی (ره) را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۷۱۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳ - 07February 2023

سردار کارگر روز نیروی هوایی ارتش را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی خطاب به امیر سرتیپ خلبان «امیر واحدی» فرا رسیدن یوم‌الله ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی و حماسی کارکنان نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی (ره) را به وی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«این بیعت، بیعت با شخص نبود، بیعت با هدف‌ها و با آرمان‌ها بود، بیعت با آن جهاد مقدّسی بود که امام فرمانده مقتدر آن جهاد بود. حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

فرمانده محترم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
برادر ارجمند امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام فرا رسیدن ایام الله ۱۹ بهمن سالروز بیعت تاریخی و حماسی کارکنان نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی (ره) را تبریک وتهنیت عرض می‌نمایم.

بهمن نماد وحدت و یکپارچگی ملت و یادآور روز‌های سراسر افتخار انقلاب اسلامی و دلاور مردی‌های سلحشورانی است که با بذل جان خویش نقشی اساسی در پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتند.

حماسه ۱۹ بهمن کارکنان شجاع نیروی هوایی ارتش، همچون صفحه‌ای زرین در کتاب تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی نقش بسته که در طول هشت سال دفاع مقدس نیز روایت رشادت، غیرت و مردانگی آنان در مکتب حسینی و مدرسه عشق خمینی (ره) هیچگاه از ذهن ملت بزرگ ایران فراموش نخواهد شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره غیورمردان این رویداد تاریخی و اثرگذار، توفیقات روزافزون حضرتعالی و همه سلحشوران ولایتمدار نیروی هوایی الهی و علوّ درجات شهدای عزیز و گرانقدر آن نیرو را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت منویات و رهبری حکیمانه فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها