سردار دهقان در نشست خبری با همتای روسی خود:

رهبران ایران و روسیه ارادهٔ قاطعی برای توسعه همکاری‌های دو کشور دارند

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران گفت: رهبران دو کشور ایران و روسیه ارادهٔ قاطعی برای توسعه همکاری‌ها در همه زمینه‌ها و افزایش سطح همکاری‌ها دارند.
کد خبر: ۳۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷ - 20January 2015

رهبران ایران و روسیه ارادهٔ قاطعی برای توسعه همکاری‌های دو کشور دارند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری مشترک با همتای روسی خود که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: در این مذاکرات نگاه جامعی به مسائل مهم منطقهای و جهان داشتیم.

وی افزود: ما امضای این توافقنامه را یک مبنا برای آغاز همکاریهای دفاعی و نظامی در یک زمانبندی معین تلقی میکنیم.
 
وزیر دفاع تصریح کرد: آنچه بیشتر از همه مورد توجه بود، تحلیل مشترک و واحد نسبت به تروریسم و عوامل ناامنساز منطقه و سیاستهای کلان ایالات متحده در مداخله در امور منطقه و جهانی و ضرورت مقابله با عوامل بحرانساز بود.
 
وی تاکید کرد: شرایط حاکم بر منطقه و مسائل بینالمللی نشان میدهد روسیه مقتدر با همکاری ایران مستقل و مقتدر میتوانند اثرات پایداری بر صلح و امنیت جهانی بگذارند.
 
سردار دهقان بیان داشت: رهبران دو کشور ارادهٔ قاطعی برای توسعه همکاریها در همه زمینهها و افزایش سطح همکاریها دارند.
 
وی اضافه کرد: ما توافق کردیم در زمینههای نظامی، فناوریهای نظامی همکاریهای خود را شتاب ببخشیم و نقش خود را در مسئولیتهایی که در منطقه و جهان به عهده گرفتهایم، بهخوبی ایفا کنیم.
 
وزیر دفاع در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم آنچه آغاز شد در ادامه مسیر گذشته، با شتاب بیشتری پیش برود و مردم دو کشور ایران و روسیه، کشورهای منطقه و جهان پیامدهای مثبت آن را شاهد باشند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار