«ساعت شعر» هم مجازی شد

با وجود همه‌گیری ویروس کرونا در سراسر کشور همچنان نشست‌های «ساعت شعر» به شکل مجازی در شبکه اجتماعی واتساپ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۹۰۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ - 04April 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، این روزها که ویروس همه‌گیر کرونا جهان را درگیر کرده و سبب خانه‌نشینی مردم شده است و سازمان‌ها و نهادهای کشور را به تعطیلی کشانده، روشن نگه داشتن چراغ محافل ادبی از جمله راه‌های امیدبخشی و پیروزی بر آن است.

برنامه «ساعت شعر» با همت مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری از چهار سال پیش راه‌اندازی و در روزهای یکشنبه در سالن سلمان هراتی برگزار می‌شد. طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای پیشگیری از تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی و پیامدهای آن، همچنان در این روزها برگزار می‌شود و همه‌گیری ویروس کرونا هم مانع از برپایی این نشست‌ها نشده است.

مسئولان، استادان و اعضای این جلسه از چند هفته پیش سلسله نشست‌های ادبی خود را به فضای مجازی منتقل کرده و همچون روال گذشته در این نشست‌ها اعضا به شعرخوانی پرداخته و اشعار آن‌ها توسط کارشناسان مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

گفتنی است طی ۲ هفته آغازین سال جدید نیز سلسله نشست‌های هفتگی «ساعت شعر» مختص اعضای این جلسه برگزار شده است. در این جلسات مجازی تعدادی شعرخوانی انجام شده است که این اشعار توسط استادان دکتر علی داوودی و محمود حبیبی‌کسبی مورد نقد قرار گرفته‌اند.

لازم به ذکر است جلسه بعدی این نشست ادبی یکشنبه ۱۷ فروردین‌ ساعت ۱۶ در گروه واتساپی «ساعت شعر» به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار