فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خبر داد؛

غربالگری بیش از یک میلیون بوشهری در سامانه سلامت

سردار «علی رزمجو» گفت: در این راستا با همکاری جمعیت هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی و بسیجیان یک میلیون و 619 هزار نفر در تشخیص ویروس کرونا غربالگری شده‌اند.
کد خبر: ۳۹۰۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱ - 04April 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به فعالیت 253 گروه جهادی در امر مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: در راستای راه‌اندازی سامانه اطلاع رسانی پیشگیری از ویروس کرونا اقدامات مهم انجام شده و 71 هزار بروشور توسط بسیجیان استان بوشهر توزیع شده است.

وی از توزیع 330 هزار بسته اقلام بهداشتی و ضدعفونی میان مردم و مراکز درمانی توسط بسیجیان استان خبرداد و گفت: در این راستا تاکنون یک میلیون و 104 هزار ماسک، دستکش و لباس ویژه بیمارستانی تولید و میان مردم و واحدهای درمانی توزیع شده است.

رزمجو با اشاره به مشارکت تیم‌های بسیجی در اجرای طرح غربالگری گفت: در این راستا با همکاری جمعیت هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی و بسیجیان یک میلیون و 619 هزار نفر در تشخیص ویروس کرونا غربالگری شده‌اند.

وی ازتوزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های محروم استان خبر داد و  تصریح کرد:  برنج، گوشت قرمز و مرغ از جمله محصولات تهیه شده در این بسته معیشتی است.

 فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون 7 هزار و 287 بسته معیشتی میان افراد بی بضاعت استان بوشهر توسط بسیجیان توزیع شده است افزود: ارزش هر بسته معیشتی 500 هزار تومان از سوی فرمانده کل سپاه، قرارگاه خاتم‌(ص) و سپاه استان  تهیه و  در مجموع به ارزش 38 میلیارد ریال بین خانواده‌های محروم و نیازمند استان بوشهر توزیع شده است.

سردار رزمجو با اشاره به فعالیت 134 کارگاه تولید ماسک در سراسر استان بیان کرد: خانوارهای مختلف استان بوشهر با چرخ خیاطی شخصی با روحیه جهادی در عرصه تولید ماسک فعالیت می‌کنند که خدمات آنان در خور تحسین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار