فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان تاکید کرد؛

همکاری و همراهی سپاه خوزستان تا زمان از بین بردن ویروس کرونا

سردار حسن شاهوارپور گفت: ما در کنار مردم و کادر بهداشت و درمان هستیم و این همکاری و همراهی لازم تا زمان از بین بردن این ویروس ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۳۹۰۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ - 04April 2020

همکاری و همراهی سپاه تا زمان از بین بردن ویروس کرونا ادامه خواهد داشت

به گزارش دفاع‌پرس‌ از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» امروز در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین اقدامات قرارگاه عملیاتی، بهداشتی شفاء اظهار داشت: در راستای مبارزه با ویروس کرونا و کمک به رفع این بلا در بخش ضدعفونی تلاش‌ها همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در کارگاه‌های تولید ماسک و لباس پزشکی به ویژه کارگاه مجموعه ورزشی شهید جهان‌آرا به صورت روزانه هزار دست لباس برای پرستاران و پزشکان تهیه می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: تا کنون بیش از 400 هزار ماسک توسط حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران تولید و در مناطق مختلف توزیع شده است. بسته‌های بهداشتی نیز به تعداد قابل توجهی تهیه و در اختیار مردم قرار گرفته است.

سردار شاهوارپور عنوان کرد: در کنار این فعالیت‌ها تهیه بسته‌های غذایی نیز انجام شده که تا کنون 4000 بسته توزیع شده و سه هزار بسته دیگر نیز روز دوشنبه 17 فروردین ماه در مناطق کم برخوردار اهواز و دیگر شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.

وی با اعلام اینکه ما در کنار مردم و کادر بهداشت و درمان هستیم و این همکاری و همراهی لازم تا زمان از بین بردن این ویروس ادامه خواهد داشت خاطرنشان کرد: اقدامات دیگری از جمله آماده‌سازی نقاهتگاه‌ها جهت پذیرش بیماران در دوره نقاهت نیز صورت گرفته است و همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها