مسئول بسیج رسانه خوزستان خبر داد؛

چاپ کتابچه فعالیت‌های جهادی رسانه‌های خوزستان در امر مبارزه با کرونا

سجاد بهمئی گفت: قصد داریم کتابچه‌ای از فعالیت‌های اخیر رسانه‌های فعال خوزستان در زمینه بحران کرونا چاپ و منتشر کنیم تا زحمات عزیزان در این زمینه بهتر و بیشتر دیده شود.
کد خبر: ۳۹۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲ - 04April 2020

چاپ کتابچه فعالیت های جهادی رسانه های خوزستان در امر مبارزه با کرونا

 «سجاد بهمئی» مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اظهار داشت: تا ریشه گردن ویروس کرونا همراه و همدم رسانه‌های فعال خوزستان هستیم.

وی افزود: از بدو بحران با تشکیل قرارگاه رسانه ای ضمن همراهی و همکاری با همه رسانه ها جهت پوشش اخبار مربوط به کرونا و اطلاع رسانی دقیق به جامعه اقدامات خوبی در استان انجام گرفت و اکثر رسانه ها با استقبال از این طرح تمام توان خود را برای پوشش خبری این بحران به کار گرفتند.

بهمئی گفت: در خصوص حمایت از اهالی رسانه اقدام به تهیه بسته های بهداشتی کردیم و در حد توان توانستیم این بسته ها را که ابتدایی ترین ضروریات فعالیت یک خبرنگار هستند را به دست فعالین رسانه برسانیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان افزود: در اقدامی دیگر نسبت به ضدعفونی و گندزدایی دفاتر رسانه ها اقدامات خوبی صورت دادیم و سعی کردیم محل کار عزیزان مطبوعاتی را ایزوله نماییم تا با فراغ بال بیشتری به امر خبر و اطلاع رسانی مبادرت ورزند.

وی در پایان ضمن تقدیر از خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان بابت انتشار و تحلیل اخبار بحران اخیر، گفت: با توجه به شایعات گسترده رسانه های معاند و فضای مجازی، اهالی رسانه در خوزستان با روحیه ای انقلابی و جهادی تلاش کردند که در خط مقدم جنگ نرم به رسالت خطیرشان در جهت آگاهی بخشی به مردم اقدام کنند که در همین زمینه قصد داریم کتابچه ای از فعالیت های اخیر رسانه های فعال خوزستان در زمینه بحران کرونا چاپ و منتشر کنیم تا زحمات عزیزان در این زمینه بهتر و بیشتر دیده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها