مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

جوانان ما باید گنج معنوی دوران دفاع مقدس را برای مسیر زندگی‌شان پس‌انداز کنند

سردار عباس یوسفی گفت: نسل جوان باید از فرهنگ حاکم بر دوران دفاع مقدس که یک گنج بی‌نهایت است، درس بگیرند و به عنوان یک سرمایه، داشته‌های معنوی آن دوران را برای مسیر زندگی‌شان پس‌انداز کنند.
کد خبر: ۳۹۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸ - 05April 2020

جوانان ما باید گنج معنوی دوران دفاع مقدس را برای مسیر زندگی شان پس انداز کنند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌ از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس خوزستان امروز در پیامی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

فرا رسیدن میلاد حضرت علی اکبر (ع) دردانه جوانان بنی هاشم و الگوی ایثار، رشادت و شهادت که به نام روز جوان نامگذاری و مزین شده است را به همه جوانان پرشور و شعور، متعهد، آگاه، امیدآفرین ایران اسلامی و به خصوص به جوانان انقلابی حاضر در لباس مقدس سربازی تبریک و تهنیت می‌گویم.

جوانان کشور عزیز اسلامی‌مان که همیشه مورد لطف و عنایت بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری بوده و هستند، باید بیش از پیش قدر خود را بدانند و سعی کنند در این برهه تاریخی فرزندان شایسته ای برای نظام، انقلاب، دین و آرمان‌های بلند مملکت شان باشند.

امروزه امید اول همه جوامع به داشتن نیروی انسانی جوان، خلاق و توانمند است و ما خدا را شاکریم که در سرزمینی هستیم که لبریز از حضور جوانانی متعهد، انقلابی، جهادی، متفکر و آینده‌ نگر است. جوانانی که در همه عرصه‌ها لیاقت و درایت خودشان را به رخ دنیا کشاندند.

نسل جوان ما باید از ائمه اطهار الگو بگیرند. باید از فرهنگ حاکم بر دوران دفاع مقدس که یک گنج بی نهایت است، درس بگیرند و به عنوان یک سرمایه، داشته‌های معنوی آن دوران را برای مسیر زندگی شان پس‌انداز کنند. از حضور جوانانی که در 8 سال جهاد و ایثار، حماسه ها خلق کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک سرزمین شان به دست اهریمن بیفتد.

اینجانب ضمن تبریک روز جوان به همه جوانان کشور سرافرازم و نسل جوان و پرافتخار خوزستان قهرمان و همچنین جوانانی که دوران دفاع مقدس را تجربه نکردند اما سنگر حفظ و نشر ارزش های آن دوران را همچون افسرانی جوان هدایت و راهبری می‌کنند تبریک می‌گویم و بابت حضور همه جانبه شان در بسیاری امورات و عرصه ها از آنان تشکر می کنم و امیدوارم که در همه مراحل زندگی و مسئولیتی موفق، پیروز و سربلند باشند و رسالت خطیرشان در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و تلاش برای محقق شدن شعار سال یعنی «جهش تولید» را سرلوحه و اولویت امورات خود در سال آتی قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار