مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خبر داد؛

وقف منزل مسکونی هشت میلیاردی برای اقتدار نظام و حمایت از جبهه مقاومت

حجت الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی» گفت: واقف خیراندیش «تقی رسولی» یک باب منزل مسکونی خود را برای ترویج اسلام، اعتلای عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوی اسلامی و حمایت از جبهه مقاومت در جهان اسلام وقف کرد.
کد خبر: ۳۹۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳ - 06April 2020

وقف منزل مسکونی هشت میلیاردی برای اقتدار نظام و حمایت از جبهه مقاومتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از ثبت نخستین وقف جدید استان مازندران در سال 99 در شهرستان تنکابن خبر داد و اظهار داشت: واقف خیراندیش «تقی رسولی» جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی عرصه و اعیان یک باب منزل مسکونی خود را وقف کرد.

وی مساحت این موقوفه را ۱۸۲ مترمربع اعلام کرد و افزود: ارزش این منزل مسکونی هشت میلیارد ریال است که واقف خیراندیش آن را وقف کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به نیات واقف خیراندیش در ثبت این وقف جدید گفت: توسعه و ترویج اسلام ناب محمدی، قرآن، اهل بیت عصمت و طهارت، اعتلای عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوی اسلامی به رهبری ولایت مطلقه فقیه و حمایت از جبهه مقاومت در جهان اسلام که مورد تایید مقام معظم رهبری باشد از نیات این وقف جدید است که توسط واقف خیراندیش تعیین شده است.

حیدری جناسمی بیان کرد: موقوفات بر اساس نیت واقف که در وقف‌نامه ذکر شده است، ثبت می‌شود و بر اساس نیت موقوفه عواید آن در جامعه هزینه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار