عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

تحقق «جهش تولید» مستلزم تلاش بی‌وقفه مسوولان و مردم است

سیدتقی کبیری با بیان اینکه مسوولان در خط مقدم مبارزه با جنگ اقتصادی آمریکا نقش مهم و بسزایی دارند، گفت: می‌بایست منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه اقتصاد کشور را سرلوحه تمام برنامه و فعالیت‌ها قرار داده و برای عملی شدن تمام نکات شبانه‌روز اقدام کنیم.
کد خبر: ۳۹۰۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۵ - 07April 2020

تحقق «جهش تولید» مستلزم تلاش بی‌وقفه مسوولان، فعالان اقتصادی و مردم استسیدتقی کبیری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، تحقق شعار سال جاری مبنی بر «جهش تولید» که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین شده را مهم‌ترین عامل در جهت خلاصی از مشکلات اقتصادی و به ویژه شکست آمریکا در جنگ اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت: رونق و جهش تولید که ارتباط مستقیم با وضعیت اقتصادی کشور و معیشت مردم دارد، مستلزم کار و تلاش بی‌وقفه مسوولان، فعالان اقتصادی و مردم است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسوولان در خط مقدم مبارزه با جنگ اقتصادی که آمریکا و متحدانش علیه کشورمان راه انداخته‌اند، نقش مهم و بسزایی دارند، افزود: مسوولان باید بدانند که با وعده و وعید گره‌ای از مشکلات کشور باز نخواهد شد؛ لذا می‌بایست منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه اقتصاد کشور را سرلوحه تمام برنامه و فعالیت‌ها قرار داده و برای عملی شدن تمام نکات شبانه‌روز اقدام کنیم.

این مقام مسوول در ادامه، نقش فعالان اقتصادی و مردم در تحقق شعار سال جاری مبنی بر جهش تولید را تاثیرگذار دانست و گفت: فعالان اقتصادی باید بیش از گذشته و با حفظ و افزایش انگیزه‌های خود برای انجام و تکمیل سرمایه‌گذاری‌ها اقدام کنند. همچنین ارتقاء کیفیت کالاهای تولید داخل چه برای مصرف در بازار داخلی و چه برای صادرات از دیگر وظایف فعالان اقتصادی است که نیاز به تلاش دوچندان این قشر از جامعه دارد.

کبیری با تاکید بر ضرورت حمایت‌های همه‌جانبه قوای سه‌گانه از تولیدکنندگان، افزود: در این برهه از زمان که تولیدکنندگان بیش از هر زمان دیگر نیازمند حمایت در جهت پیشبرد اهدافشان در زمینه رونق و جهش تولید هستند، می‌طلبد که نمایندگان مجلس با بازنگری قوانین و ارائه راهکارهای موثر جهت تسهیل فعالیت‌های اقتصادی تولیدکنندگان در جهت بهبود فضای کسب و کار به یاری این قشر از جامعه بشتابند.

نماینده مردم شهرستان‌های خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم نیز در تحقق شعار سال جاری مبنی بر جهش تولید نقش مهمی دارند، تصریح کرد: مردم باید با استفاده از کالاهای ایرانی و ممانعت و پرهیز از خرید کالاهای غیرقانونی و قاچاق، حمایت عملی خود از تولیدات داخل کشور را نشان دهند؛ چراکه با تحقق این امر مهم فعالیت‌های تولیدکنندگان با موفقیت حداکثری مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار