تلاش ارتش ترکیه برای توقف درگیری میان تروریست‌ها در سوریه

ارتش ترکیه کاروانی از ۲۰ خودروی زرهی خود را به راس العین در استان الحسکه فرستاد که در روز‌های گذشته صحنه درگیری میان تروریست‌ها بوده است.
کد خبر: ۳۹۰۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰ - 06April 2020

تلاش ارتش ترکیه برای توقف درگیری میان تروریست‌ها در سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، ارتش ترکیه یک کاروان از خودرو‌های زرهی را وارد شهر راس العین در شمال غربی استان الحسکه کرده است تا جدال گروه‌های تروریستی تحت حمایت خود را که با یکدیگر درگیر هستند متوقف کند.

منابع محلی می‌گویند، شهر راس العین این روز‌ها در نتیجه درگیری میان تروریست‌های آنجا شاهد هرج و مرج است. گروه معروف به «سلطان مراد» که مورد حمایت ارتش ترکیه قرار دارند طی ساعات گذشته بر سر تقسیم مسروقات و به چنگ آوردن خانه‌های اهالی این منطقه که از آنجا بیرون رانده شده‌اند به جان یکدیگر افتاده اند و تاکنون چندین نفر از آن‌ها کشته و زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، با شدت گرفتن درگیری‌ها در راس العین و گسترش آن در بیش‌تر محله‌های این شهر نیرو‌های ترکیه کاروانی از ۲۰ خودروی زرهی را از روستا‌های الداوودیه، عنیق الهوی، تل محمد و دیگر روستا‌هایی که در خطوط تماس در شمال غربی استان الحسکه مستقر هستند به داخل شهر راس العین آوردند.

روستا‌ها واقع در مناطق استقرار نظامیان ترکیه و مزدوران تروریست آن در الحسکه شاهد هرج و مرج ناشی از درگیری میان گروه‌های تروریستی است. این تروریست‌ها هم حملات خود را علیه اهالی منطقه با بازداشت‌های پیاپی و سرقت و چپاول اموال ودارایی مردم و تخریب زیربنا‌ها و حمله به خانه‌های مردم و بیرون راندن آن‌ها به منظور اسکان خانواده‌های تروریست‌ها شدت بخشیده‌اند.

ارتش ترکیه از سال ۲۰۱۶ با نیرو‌ها و ادوات خود بخش‌هایی از شمال خاک سوریه را اشغال کرده و از تروریست‌های مستقر در آنجا حمایت می‌کند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار