طی بیانیه‌ای؛

سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس یاد و خاطره‌ی سردار «سُلگی» را گرامی داشت

سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با انتشار بیانیه‌ای یاد و خاطره‌ی شهید میرزامحمد سلگی راوی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» را گرامی داشت.
کد خبر: ۳۹۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶ - 07April 2020

سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با انتشار بیانیه یاد و خاطره راوی کتاب « آب هرگز نمیمیرد» را گرامی داشتبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با انتشار بیانیه‌ای یاد و خاطره‌ی شهید میرزامحمد سلگی راوی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» را گرامی داشت.

در بیانیه‌ی سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس آمده است: «اینک که خداوند بزرگ، پاداش عظیم صابران را به آن مجاهد پارسا حاج میرزا محمد سلگی و خبر عروج آسمانی این برادر جانباز در پیوستن به خیل شهدای سرافراز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، پس از عمری مجاهدت و جانبازی در راه خدا به جمع شهدا پیوست، موجب تاثر همرزمان جامعه فرهیخته ایران اسلامی گردید.

او شخصیتی اثرگذار، ولایت‌مدار، مخلص، پرتلاش، بی توقع و کم نظیر و از یادگاران دوران دفاع مقدس بود و راوی کتاب آب هرگز نمیمیرد زندگی‌اش بر پایه زهد و تقوا و مجاهدت یکپارچه بود و علیرغم تحمل آثار جراحت‌های جسمی بسیار به یادگار مانده از دفاع مقدس پس از آن دوران نورانی نیز هم از پرچمداران با بصیرت شجاع ولایتمدار بود و سهم مهم و بسزایی در تعالی فرهنگ ایثار و شهادت در میان خیل عظیم جوانان کشور داشت و نهایتاً به جامعه یاران شهیدش پیوست.

عاش حمیدا و مات سعیدا و شهادتش نیز نمادی از سپردن مسئولیت به جوانان انقلابی برای ادامه راهش بر نسل جوان کشور ضروری است. بر روان پاک وی که در دوران زندگی نیز شهید زنده نامیده می‌شد، درود می فرستم و همگان را به مطالعه سرگذشت و خاطرات این شهید والامقام در دوران دفاع مقدس در کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» اثر ماندگار خاطرات عاشورایی آن شهید والا مقام منتشر شده توسط انتشارات صریر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و دعوت می‌کنیم.

این اثر که نویسنده فرهیخته جناب آقای حمید حسام به رشته تحریر درآمده است و در دسترس همگان است این کتاب را می‌توانید چه در مراکز فروش و چه از طریق فضای مجازی تهیه نمایید، همه ایرانیان را فرا می‌خوانیم تا با تاسی از زندگی این شهید سرافراز اسلام بتوانیم گام‌های استواری در مسیر گام دوم انقلاب بردارند.»

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار